דף הבית / חדשות / הונדה מציגה: ה-CRF300L והראלי משודרגים ל-2025
25YM Honda CRF300L

הונדה מציגה: ה-CRF300L והראלי משודרגים ל-2025

בהונדה מציגים את גרסאות 2025 המעודכנות של ה-CRF300L ו-CRF300 ראלי - עם עדכוני מנוע, תצוגה, וסט-אפ חדש לבולמים לשיפור ההתנהגות

צמד הדגמים הדו-שימושים של הונדה, ה-CRF300L ו-CRF300 ראלי, מקבלים עדכונים לשנת 2025.

25YM Honda CRF300 Rally
25YM Honda CRF300 Rally

בשנת 2020 הוצגו צמד הדגמים הדו-שימושים של הונדה – ה-CRF300L ו-CRF300 ראלי – כגרסאות מוגדלות הספק של דגמי ה-250 סמ"ק המקבילים. השניים קיבלו את מנוע הסינגל מקורר הנוזל עם נפח מוגדל ל-286 סמ"ק. ההספק עומד על 27.3 כ"ס ב-8,500 סל"ד והמומנט על 2.7 קג"מ ב-6,500 סל"ד. אז זה חושב כעלייה של 2.8 כ"ס ו-0.4 קג"מ (ב-6,750 סל"ד) לעומת מנועי ה-250 סמ"ק, לצד צילינדר חדש ומערכת פליטה חדשה. גרסת הראלי הגיעה עם קוקפיט קדמי מרשים באווירת אופנועי ראלי גדולים.

בהונדה בוחרים באבולוציה, מודרנית ולשנת 2025 המנוע מקבל את ההתאמות הנדרשות לתקנות יורו 5+ לפליטת מזהמים עם עדכון למערכת הקירור ולכונסי האוויר, אשר מבטיחים מחד קירור יעיל יותר למנוע ומאידך פינוי חום יעיל יותר, שיוסט פחות לרוכב. אין שינוי בשלדת צינורות הפלדה או במערכת הבולמים הכוללת מזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ מלפנים וזרוע אלומיניום עם בולם יחיד מאחור. מה שכן, בהונדה טוענים כי הכיול קשיח יותר השנה על-מנת לתת מענה לביקורת של רכות בולמים. החישוקים נשארים בקוטר 21″ מלפנים ו-18″ מאחור. יש מסך LCD חדש ונשאר מיכל דלק המוגדל בגרסת הראלי ל-12.8 ליטרים (גרסת ה-L מגיעה עם מיכל דלק בנפח 7.8 ליטרים).

מבחינת מראה יש גרפיקה רעננה ומאותתי LED חדשים, כאשר גרסת הראלי מקבלת שקע USB נוסף. יהיה מעניין לראות את ההשוואה מול הסוזוקי DR-Z4S החדש שהוצג במקביל.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

381755_KTM Components Center_KTM Components GmbH

ק.ט.מ: גלגל הצלה ברגע האחרון

רגע לפני הרגע האחרון מצליחים בק.ט.מ לגייס את ההון הנדרש - כ-600 מיליון אירו - המאפשר להם לחיות עוד יום אחד בניסיון לחזור לייצור ולרווחיות

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן