בהונדה הציגו גרסאות מוגדלות נפח לדגמי הדו-שימושי: CRF300L ו-CRF300 ראלי. בתחילה לשוק התאילנדי ובהמשך צפויים להגיע לאירופה ולישראל.

דגמי הדו-שימושי בנפח 250 סמ"ק – ה-CRF250L וה-CRF250 ראלי – נכנסו לרשימת הדגמים שצפויים לעבור מתיחת פנים ועדכוני יורו 5. ברקע היו שמועות שבהונדה יציגו במקביל לדגמים אלו גם גרסאות 300 סמ"ק, ואכן, מנוע הסינגל מקורר הנוזל גדל בנפחו ל-286 סמ"ק. לא פורסם נתון הספק, אך 25 כוחות הסוס של דגמי ה-250 יקבלו תוספת של 4-2 כ"ס.
שאר המכלולים נשארים זהים לדגמים הקודמים עם שלדת צינורות פלדה, מזלג הפוך 43 מ"מ, זרוע אלומיניום עם בולם יחיד וחישוקי 21″ מלפנים ו-18″ מאחור.
בהונדה מייעדים את דגם ה-CRF300 ראלי בשלב ראשון לשוק התאילנדי, אם כי הגיוני מאוד להניח שדגם זה ואחיו יגיעו למדינות אירופה הדורשות תקן פליטת מזהמים של יורו 5, כשברשימה הזאת נכללת גם ישראל. נעדכן.

איזה צ'יעמום. אבל ממש.
אם כלי לא מביא בשורה, תשאירו אותו במגירה. יורו 5 זו בשורה לא משהו, הכל פחות.