הגולדווינג 1800 – ספינת התיור המיתולוגית של הונדה – הוצגה כגרסה חדשה לגמרי ב-2018, ועכשיו זה זמן לרענונים ולשדרוגים.
בשנת 2018 הגולדווינג הוותיק קיבל מספר עדכונים חשובים ומתיחת פנים, אשר למעשה הפכו אותו לאופנוע כמעט חדש. מנוע הבוקסר 6 צילינדרים איבד 6.2 ק"ג ממשקלו, עם 125 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט עצום של 17.3 קג"מ ב-4,500 סל"ד.

שלדת האלומיניום חודשה לגמרי, יחד עם מערכת המתלים, כשמאחור עומס הקפיץ מתכוונן חשמלית. התווספה מערכת בלמים משולבת, והמשקל הכללי של האופנוע ירד ב-48 ק"ג ביחס לדגם היוצא. בהונדה כהרגלם הציעו גרסה עם תיבת הילוכים רגילה בת 6 מהירויות, וכן גרסת DCT אוטומטית עם 7 הילוכים, וכמובן מערכת הנסיעה לאחור ההכרחית לאופנוע במשקל שכזה.
חלק מהורדת המשקל היה צמצום נפח האחסון הכולל מ-150 ליטר ל-110 ליטר, אז עכשיו הונדה מגדילים במעט את ומוסיפים 11 ליטרים לארגז האחורי (בסך הכל 61 ליטר לתא המרכזי), ויש מושב משופר עם משענת גב חדשה לנוסע. בהונדה מציעים גם מערכת שמע משודרגת, ועוד מספר צבעים למבחר.
מבחינת אבזור לא צפויים שינויים מהדגם הנוכחי, הכולל מצערות חשמליות עם 4 מצבי ניהול מנוע, מפתח קרבה KEYLESS, קישוריות בלוטות', מגן רוח עם כיוון חשמלי, מסך TFT צבעוני בגודל "7, מערכת שמע אינטגרלית כולל רמקולים, פנסי LED מתכווננים, ביטול אוטומטי לאיתותים, בקרת שיוט, מערכת עזר לזינוק בעלייה ובקרת אחיזה.
מחירו של הדגם הנוכחי מתחיל ב-189,900 ש"ח, והוא מטפס בהתאם לרמת האבזור, כאשר טרם נמסרו המחירים לדגם 2021.
בתכלס כשהוא מופשט מכל הפיירינגים הוא די יפיוף. אפשר להסב אותו לנייקד כמו vmax מפלצתי כזה