קבוצת מאיר – שבבעלותה חברת התחבורה הציבורית קווים, מותגי וולוו והונדה, חברות ליסינג והשכרה – השיקה את 'Honda Dream Dealer', אולם הדגל של חטיבת האופנועים של הונדה.
בשנת 2019 הונדה אירופה פיתחה קונספט חדש לסניפי דגל העונה לשם 'Dream Dealer', שמטרתו להעניק חוויה רעננה וייחודית ללקוחות הדו-גלגלי. מתפיסת עולם המתמקדת רק בחוויית המוצר לחוויית לקוח המאפשרת ללקוחות להתחבר עמוק יותר בין אורח חייהם לחוויות הרכיבה.
התפיסה של הונדה עם השקת הקונספט החדש מציגה את האופנועים באופן מיוחד המאפשר ללקוחות להתחבר יותר לחוויה או לחלום שלהם. האופנועים מוצגים בחלל לפי חלוקה ברורה לאזורים או קבוצות – ספורט, כביש, אדוונצ'ר וטורינג – כל אזור ממותג ומאובזר באופן שמתאים לרוח הדגמים השונים, וניתן להתרשם מהאבזור והציוד הרלוונטי. מסכי וידאו המחוברים למערכת היצרן מציגים את המוצרים, הטכנולוגיה והחוויה הדו-גלגלית באופן מוחשי. אולם ה-'Dream Dealer' כולל גם חנות ייעודית לאביזרים וציוד דו-גלגלי (חנות בתוך חנות), בה ניתן למצוא, בנוסף לציוד המקורי, קו מוצרים עשיר של מותגי איכות בתחום ברמות מחירים שונות – קסדות של ARAI, ו-HJC, ציוד של Clover ו-SPIDI, ארגזים של SHAD ועוד.
האולם החדש ישמש גם כנקודת מפגש עבור קהילת הרוכבים של הונדה למפגשי תרבות ופנאי, תכנית שנתית עשירה הכוללת אירועים ומפגשים החל מהקרנות מרוצי אופנועים, מפגשי מועדון הרוכבים, ועד השקות לעיתונאים ולקהל הרחב.
האולם החדש ממוקם בקומפלקס אולמות היוקרה של חטיבת הרכב הפרטי שברחוב המנופים 10, הרצלייה פיתוח (המתחם כולל גם אולמות של וולוו ומותג החשמלי ספורטיבי-פולסטאר).
סידרו תצוגה כאילו מדובר בחנות בכיכר המדינה.
דגש על "כאילו", כי הם נפלו בפרטים הקטנים, התמונות שמוחזקות עם ברגים פשוטים לקיר גבס, מדפים פשוטים מעץ זול, ריהוט זול… מי שתכנן את התאורה בטוח שיצא לו מגניב, גם הוא פתטי.
למה ולמי כל הפוזה? לכמה מיליונרים שלא נאה להם להתערבב עם האנשים הרגילים ברחוב שבח.
אז עכשיו אתם יודעים, רואים לכם, וזה פתטי ברמות קשות.
מסכים ומגדיל
שוק האופניים והקורקינטים החשמליים בישראל טרף את שוק האופנועים, כי מי שלא קונה קטנוע, גם אחר כך לא עובר לאופנוע.
שרשרת המזון נותקה, ענף האופנועים בישראל לפני קריסה, והסינים שנותנים בראש רק מזרזים את התהליך.
בתגובה, בהונדה ישראל מצמצמים נזקים, אין מי שלא יודע לעשות גוגל.
גוגל לערך : "Honda Dream Dealer", לוקח אותנו לאולם החלומות האירופאי, שהוא בליגה אחרת.
בישראל בנו חיקוי זול לאולם האירופאי, ואם לא די בזה, אז הם אפילו הכניסו לוויטרינה שבתצוגה פריט "איכותי" שזה מביך: ג'ק לשימון שרשרת מאליאקספרס (100ש"ח כולל משלוח), זה מביך(בגלריה של רונן טופלברג תמונה מספר 7).
כי בישראל המטרה אחרת,
לא "חלומות" אלא הזדמנות לצמצם נזקים.
כנראה שבקרוב נשמע על סגירת הסניף ברחוב שבח, וזה עושה שכל מאוד כמה כוונים שהשתיקה יפה להם.