בהונדה עובדים על גרסה גדולת נפח לרבל – הקרוזר של החברה – אשר יגיע עם מנוע ה-1,100 סמ"ק של האפריקה טווין.
הרבל הוא קרוזר חביב אשר מגיע עם מנוע ה-500 סמ"ק של משפחת ה-CB. בהונדה חידשו את הרבל לשנת 2020 שמגיע בגרסאות 500 סמ"ק (למבחן על הדגם הקודם – כאן), ו-300 סמ"ק שלא מיובא לארץ. במקביל, פרסמנו על כוונת הונדה להשתמש בפלטפורמת מנוע הטווין מקבילי בנפח 1,084 סמ"ק של האפריקה טווין 1100 החדש כדגם נייקד עם יומרות ספורטיביות.
במקביל לתכניות הספורטיביות, גדלים הסיכויים שבהונדה יציעו דגם אשר ייקח את פלטפורמת הרבל יחד עם מנוע האפריקה טווין וייכנס מול הארלי דיווידסון ואינדיאן, אשר קובעים את הטון בעולם הקרוזרים הגדולים. המנוע מספק 102 כ"ס ב-7,500 סל"ד ומומנט של 10.7 קג"מ ב-6,250 סל"ד, והוא עומד כמובן בתקנות יורו 5, כשיש מערכת פליטה חדשה עם צמד ממירים קטליטיים ושסתום חשמלי לשליטה על הפליטה בסל"ד נמוך וגבוה. אם שיערנו שבדגם הנייקד-ספורט הונדה יבחרו להגדיל את ההספק, אזי כאן הגיוני שיפחיתו לכיוון ה-90 כ"ס ויעבו את טווח המומנט. סביר להניח שתוצע גם גרסת DCT לקרוזר העתידי. השימוש במנוע יאפשר גם להביא את כל אביזרי השליטה האלקטרוניים הכוללים ABS לפניות ומערכת בקרת החלקה מתקדמת.
כאמור, אין עדיין הודעה רשמית מהונדה על פיתוחו של קרוזר-ליטר על בסיס הרבל או אינדיקציה על מועד משוער להצגתו, אבל נמשיך לעדכן.