דף הבית / חדשות / הוסקוורנה חושפת את דגמי האנדורו של 2022
FE 350 2022 (4)

הוסקוורנה חושפת את דגמי האנדורו של 2022

בהוסקוורנה ממשיכה לחדש ולרענן את דגמי האנדורו, כאשר דגמי 2022 מקבלים מערכות מצמד ובלימה של BRAKTEC, שיפורי בולמים וגרפיקה חדשה ועדכנית

דגמי האנדורו של הוסקוורנה, שתיים וארבע פעימות, מתחדשים לשנת 2022, כאשר הם מקבלים מצמד הידראולי חדש של BRAKTEC, מערכת בלימה של BRAKTEC, שיפורי בולמים, יחס העברה שונה ל-TE 250i וגרפיקה חדשה.

הוסקוורנה TE300i דגם 2022
הוסקוורנה TE300i דגם 2022

בשנת 2020 השיקו בהוסקוורנה דור חדש לחלוטין של אופנועי אנדורו כאשר השינויים של 2021 היו מינוריים, והסתכמו בגרפיקות מחודשות ובנגיעות קטנות כאלו ואחרות. לשנת 2022 השינויים יותר משמעותיים ומתחילים במעבר ממערכות בלמים ותפעול מצמד הידראולי של מגורה לאלו של ברייקטק – כמו בדגמי גאס גאס. דגמי 2022 של הוסקוורנה יקבלו מצמד הידראולי של ברייקטק, יחד עם מערכת בלימה של אותו המותג ודיסקים של GSK.

בולמי ה-WP – מלפנים XPLOR ומאחור XACT עם מערכת לינקים – מקבלים כיול שונה לשנה החדשה להפחתה בקשיחות, שיפור בתחושה ובעקביות הפעולה. אין שינויים בשלדה. גם בגזרת המנועים אין שינויים בדגמי השתיים והארבע פעימות, אשר ממשיכים להגיע עם שני מצבי ניהול מנוע ובקרת אחיזה בדגמי הארבע פעימות. דגם ה-TE 250i הדו-פעימתי מגיע עם יחס העברה סופי שונה של 13:52 לטובת תגובת מנוע טובה יותר בסל"ד נמוך.

יש גרפיקה חדשה לשנת 2022, יחד עם כיסוי מושב חדש, אשר ממשיך את קו דגמי המוטוקרוס החדשים של השנה. כל הדגמים יגיעו עם צמיגי מישלין כסטנדרט.

שבעת דגמי האנדורו המעודכנים לשנת 2022, הכוללים שלושה דגמי TE דו-פעימתיים בנפחים 150, 250 ו-300 סמ"ק וארבעה דגמי FE מרובעי פעימות בנפחי 250, 350, 450 ו-501 סמ"ק, יגיעו כמובן לישראל – ככל הנראה החל מסוף חודש יולי 2021. מחירים עדכניים לדגמי 2022 טרם נקבעו.

הוסקוורנה TE150i דגם 2022
הוסקוורנה TE150i דגם 2022
הוסקוורנה TE250i דגם 2022
הוסקוורנה TE250i דגם 2022
הוסקוורנה FE250 / FE350 דגם 2022
הוסקוורנה FE250 / FE350 דגם 2022
הוסקוורנה FE450 / FE501 דגם 2022
הוסקוורנה FE450 / FE501 דגם 2022
משאבת הבלם החדשה של BRAKTEC
משאבת הבלם החדשה של BRAKTEC
משאבת המצמד החדשה של BRAKTEC
משאבת המצמד החדשה של BRAKTEC

FE 501 2022 (2)

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

19-rsv4_

חדש בארץ: ה-RSV4 של אפריליה

ה-RSV4 החדש נחת בישראל עם 217 כ"ס, מכלולי שלדה מושדרגים, מערכות אלקטרוניקה מתקדמות ופיירינג אווירודינמי הכולל כנפונים; המחיר: 150 אלף ש"ח

תגובה אחת

  1. Avatar

    פשוט מדהים איך כל שנה מחדש הם מתעלמים מהלקוחות והבעיות.
    להאסקי יש בעיה ידועה של שלדות זנב שנשברות אבל למה לתקן? הרי אם יתקנו זו תהיה הודאה באשמה.
    במקום זה שינו יחס העברה "לטובת תגובת מנוע טובה יותר בסל"ד נמוך.", אולי במקום לשחק עם הגלג"ש (פלסטר על רגל שבורה) היו מטפלים במערכת ההזרקה המחורבנת שלהם?
    העיקר שקיצצו בהוצאות ייצור שלהם עוד קצת ע"י שנמוך המשאבת בלם ומצמד והדיסק לאיזה זבל לא ידוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO