בהוסקוורנה מציגים את אופנועי האנדורו והמוטוקרוס של שנת 2025 במהדורת הריטג' – עם גרפיקה שמזכירה לכולם שהחברה המקורית נוסדה בשבדיה הכחולה-צהובה.
מהדורת ההריטג' (Heritage; מורשת) התחילה לפני שנתיים עם דגמי מוטוקרוס ואנדורו נבחרים שנועדו להזכיר את הימים בהם הייתה הוסקוורנה הייתה יצרנית משבדיה. גם הפעם המכניקה נשארת זהה לדגמי 2025 שהוצגו לאחרונה, למעט הגרפיקה הבולטת בצבעי הכחול-צהוב, מגני הרדיאטור הכחולים והמושב בצבע כחול. לקוחות צפון אמריקה יוכלו לרכוש בתוספת מחיר גם מערכת פליטה של FMF המיועדת למרוצים ומגיעה גם עם חתימה מיוחדת של מייסד חברת FMF ולוחית ממוספרת.
מהדורת ההריטג' רלוונטית בשישה דגמי אנדורו (250 ו-300 סמ"ק שתי פעימות ושאר דגמי הארבע פעימות) וארבעה מאופנועי המוטוקרוס עם מנועי השתי פעימות.
אחרי שלשנת 2024 הציגו בהוסקוורנה דור חדש לחלוטין של אופנועי אנדורו עם כ-95% מהחלקים שהיו חדשים, דגמי 2025 כללו רשימת שינויים מצומצמת וקצרה, שכללה הצגה מחודשת של גרסת ה-125 סמ"ק שתי הפעימות, החלפת מערכות המצמד והבלמים של ברייקטק (Braktec) שהיו עד כה לאלו של ברמבו ועדכון לזרוע האחורית, שיסייע לעמידות לאורך זמן של מוביל השרשרת.
אופנועי המוטוקרוס לשנת המודל 2025 קיבלו צמד דגמי מוטוקרוס חדשים: TC150 ו-TC300 דו-פעימתיים. ה-TC150 מיועד על-פי הוסקוורנה לגשר על הפער בין ה-TC125 לבין ה-TC250, כשהוא מספק יותר מומנט ויותר הספק מה-125, ואמור להתמודד טוב יותר מול אופנועי מוטוקרוס בנפח 250 סמ"ק 4 פעימות משקלו 92.8 ק"ג – 200 גרם יותר מה-TC125. מלמעלה, ה-TC300 מרחיב את הליין ומאפשר התמודדות מול אופנועי מוטוקרוס בנפח 450 סמ"ק. המשקל – 99.6 ק"ג – זהה ל-TC250.
השלדה קיבלה הורדת חומר באזור החיבור של הבולם האחורי בחלקו העליון ובאזור ראש ההיגוי, זאת על-מנת לאפשר קצת יותר גמישות של השלדה לפיתול ולכוחות אנכיים. גם תושבות המנוע חודשו בדגמי ה-4 פעימות. שינויים נוספים בשלדה ובמכלוליה כללו סט-אפ חדש לבולמים הקדמיים ולבולם האחורי כך שיתאים לשלדה החדשה, וכן אטמים חדשים למנגנון הלינקים ובורג בקוטר קטן יותר ללינק על-מנת להוריד משקל. יש גם צמיגים חדשים – דאנלופ GEOMAX MX34. כנפוני הצד חדשים, והם קטנים יותר כך שיהיה קל יותר להגיע לכיוונים בבולם האחורי, והמושב גבוה יותר ב-5 מ"מ ורחב יותר בחלקו הנמוך כך שיהיה קל יותר לזוז על האופנוע.
ניתן יהיה להזמין בישראל את מהדורות ההריטג' של הוסקוורנה מוביליטי (Husqvarna Mobility), כפי שהם נקראים עכשיו. מחירים טרם נמסרו.
ואם כבר מורשת: