מאיר, יבואנית הונדה לישראל, מודיעה על הגעתו ארצה ותחילת שיווקו של ה-CRF250R הכל-חדש של 2018.
ה-CRF250R הוצג לפני חודשים ספורים, והוא אופנוע חדש לחלוטין. המנוע מבנה מחדש, והוא כולל בוכנה בקוטר גדול יותר ומהלך קצר יותר (79X50.9 מ"מ לעומת 76.8X53.8 מ"מ), גל הארכובה חדש, וגם ראש המנוע – עם שסתומי טיטניום גדולים יותר ובעלי מהלך ארוך יותר. כל אלו מאפשרים למנוע ה-CRF250R לטפס למהירות גבוהה יותר ב-900 סל"ד בהשוואה לדגם היוצא. בנוסף, בהונדה מציינים שהמנוע גם גמיש יותר, והטווח היעיל שלו רחב ב-2,000 סל"ד ביחס לעבר. גם יחס הדחיסה גבוה יותר מבעבר – 13.9:1 לעומת 13.8:1. תוספת חשובה היא המתנע החשמלי, שכעת מגיע כסטנדרט. שינוי נוסף הוא מערכת שמן אחת למנוע ולתיבת ההילוכים, המכילה 1,250 סמ"ק, לעומת שני תאים בעבר ונפח כולל של 1,600 סמ"ק.
שלדת האלומיניום של ה-CRF250R נלקחה ישירות מה-CRF450R, ואליה משודכים צמד בולמי שוואה הפוכים בקוטר 49 מ"מ מלפנים ובולם יחיד של שוואה מאחור. בהונדה ירדו מבולמי האוויר הקדמיים וחזרו לקפיץ פלדה ספירלי, כשהבולמים מלפנים ומאחור זהים לאלו של ה-450, רק עם כיול שונה המתאים ל-250. מיכל הדלק בנפח 6.3 ליטרים עשוי כולו מטיטניום, והוא קל יותר בכחצי ק"ג ממיכל הפלסטיק היוצא.
פרט לכך יש גם עיצוב חדש, מודרני וקרבי יותר, בהשראת האח הגדול – ה-CRF450R.
מחירו של ה-CRF250R בגרסת 2018 נקבע על 42,900 ש"ח.