דף הבית / חדשות / חדש בארץ: ק.ט.מ אנדורו ומוטוקרוס 2025
592920_MY25 KTM 500 EXC-F SIX DAYS_EXC SIX DAYS Range_01_ACTION

חדש בארץ: ק.ט.מ אנדורו ומוטוקרוס 2025

דגמי האנדורו של ק.ט.מ קיבלו לשנת 2025 עדכונים קלים לאחר הדור החדש שהוצג שנה לפני כן, כאשר דגמי המוטוקרוס התחדשו בשלדה חדשה; כעת הם בישראל

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית ק.ט.מ לישראל, מודיעה על הגעתם לישראל של דגמי 2025 של אופנוע האנדורו והמוטוקרוס.

אופנועי האנדורו של 2025 של ק.ט.מ קיבלו עדכונים קלים לאחר הדור חדש לחלוטין שהוצג בשנת 2024. השנה עם 7 נפחים, כאשר גרסת ה-125 סמ"ק הדו-פעימתית חוזרת כנפח שמיני לרשימה, אבל רק כקרוס-קאנטרי – כלומר ברישוי אפור למרוצים וללא תקינת כביש ורישוי צהוב. העדכונים לשנת 2025 כוללים גרפיקה שמסיימת עם תקופת הסגול של שנות ה-90 ושמה דגש על מדבקות אפורות עם שלדה שחורה ומושב כתום. בולם ה-WP XPLOR PDS האחורי, שהיה חדש בשנה שעברה, קיבל כיול חדש להפחתת עומסים

בנוסף יש את גרסאות הסיקס דייז – ספרד השנה – המאובזרות ועם גרפיקה שונה מהדגמים הרגילים. אלו נבדלות בשלדה הכתומה לעומת השחורה בדגמים ברגילים, משולשים כתומים, מאוורר מקורי, כפתור בורר מצבי מנוע, דיסק קדמי חצי צף, אבטוח לבלם האחורי, גלגל שיניים אחורי מסוג Supersprox Stealth, מיגונים, וצמיגי מצלר סיקס דייז אקסטרים.

590631_MY25-KTM-350-EXC-F-SIX DAYS-EU-90-left_EXC SIX DAYS_03_STUDIO

גרסת ה-300EXC הארד אנדורו, אשר החליפה ב-2024 את גרסת הארצברג רודיאו שהייתה עד אז. לשנת 2025 יש גרפיקה ייעודית (ושונה משנה קודמת) ושלדה כתומה, זאת לצד רוב התוספות שמגיעות בקטלוג השיפורים של ק.ט.מ כמו בולמים המאפשרים כייוון עומס קפיץ – כמו בגרסאות המרוצים, מגנים ומיגונים, רצועות, חלקי אנודייז, משולשים מכורסמים, נאבות כתומות, מתג בחירת מפות ניהול מנוע, דיסק אחורי מלא, מושב עם יותר אחיזה, מצנן משופר, צמיגי מצלר סיקס דייז אקסטרים ועוד תוספות.

לישראל גם תגיע גרסת ה-Champions Edition עם גרפיקה ייעודית, שלדה כתומה ותוספות רבות שמגיעות מקטלוג השיפורים של ק.ט.מ כמו מגנים ומיגונים, ידיות ODI אפורות, מושב פקטורי כתום עם אחיזה מוגברת, מתג בחירת מפות ניהול מנוע, שליפה מהירה לגלגל הקדמי, דיסק קדמי חצי צף, גלגל שיניים אחורי מסוג Supersprox Stealth, מצנן משופר וצמיגי מישלין אנדורו. גרסת האלופים תגיע בנפחי 250 ו-300 סמ"ק שתי פעימות ו-250, 350, 450 ו-500 ארבע פעימות.

ק.ט.מ 300EXC מהדורת האלופים 2025
ק.ט.מ 300EXC מהדורת האלופים 2025

דגמים ומחירים:

דגם EXC CHAMPIONS EDITION SIXDAYS HARDENDURO
150EXC החל מ-67,990 ש"ח
250EXC החל מ-74,990 ש"ח החל מ-76,990 ש"ח החל מ-77,990 ש"ח
300EXC החל מ-82,990 ש"ח החל מ-84,990 ש"ח החל מ-85,990 ש"ח החל מ-92,990 ש"ח
250EXC-F החל מ-81,990 ש"ח החל מ-83,990 ש"ח החל מ-84,990 ש"ח
350EXC-F החל מ-86,990 "חל החל מ-88,990 ש"ח החל מ-89,990 ש"ח
450EXC-F החל מ-87,990 ש"ח החל מ-89,990 ש"ח החל מ-90,990 ש"ח
500EXC-F החל מ-89,990 ש"ח החל מ-93,990 ש"ח החל מ-94,990 ש"ח

לשנת 2025 אופנועי המוטוקרוס של ק.ט.מ כוללים 11 דגמים: החל מהמיני בנפחים 50, 65 ו-85 סמ"ק דו-פעימתיים, המשך בדגמי 125, 150 (שחוזר לשנת 2025), 250 ו-300 סמ"ק דו-פעימתיים, וכלה בדגמי 250, 350 ו-450 SX-F ארבע פעימות, כשבין לבין יש גם גרסאות מיוחדות.

בראש השינויים לשנה יש שלדה חדשה עם עדכונים בראש ההיגוי, בתושבות המנוע ובתושבות הבולם האחורי – אלו נועדו לשיפור הנוחות והשליטה של הרוכב, כך לפי ק.ט.מ, ולשיפור היכולות בפניות. החיסכון במשקל מגיע ל-300 גרם. יש עדכונים לזרוע האחורית, למוביל שרשרת ולרגלית בלם האחורי. הבולמים עברו כיול מחודש בעקבות השינויים האלה, יחד עם אטמים חדשים וקוטר ברגים קטן יותר. יש צמיגי דאנלופ GEOMAX MX34 חדשים ומתאמי מיכל דלק חדשים עם שינוי עיצובי לפלסטיקה העוטפת את מיכל הדלק, ועוד שינויים לטובת עמידות הפלסטיקה בעומס הרכיבה. לגרסאות הארבע פעימות יש מפלט חדש. הגרפיקה לשנת 2025 חדשה כמובן, חלקה, נקייה וכתומה יותר.

ק.ט.מ SX דגם 2025
ק.ט.מ SX דגם 2025

מנועי הארבע פעימות ממשיכים להגיע עם מערכת ניהול עם שני מצבים המופעלים בעזרת כפתור בצד שמאל של הכידון – מפה חלשה ומפה חזקה, בקרת זינוק, בקרת אחיזה, וחיישן התהפכות שמדומם את המנוע אחרי נפילה או התרסקות. יש גיר חמישה הילוכים חדש וחלק יותר של Pankl, הכולל גם קוויקשיפטר מההילוך השני עד החמישי שניתן לביטול בלחיצת כפתור על הכידון. הבקרות והקוויקשיפטר מגיעים רק בארבע פעימות עם מערכת CUO (ר"ת CONNECTIVITY UNIT OFFROAD) – אפליקציית הכיול של ק.ט.מ שהוצגה בדגמי הפקטורי של 2024.

לשנת 2025 הוצג גם דור חדש לגרסת 85 סמ"ק. המנוע הדו-פעימתי קיבל שיפורים שאמורים לסייע לאספקת הכוח בסל"ד נמוך ובינוני. יש ראש מנוע חדש, מצת (פלאג) שונה וכיול חדש לקרבורטור. המנוע עצמו ממקום בזווית קדמית יותר ב-3° על-מנת לסייע בהעברת המשקל קדימה והאחיזה של הגלגל הקדמי.

לטובת העניין גם השלדה עצמה חדשה, עם ראש היגוי חדש שמקבל זווית חדשה ומיקום קדמי יותר ב-6 מ"מ. בולם ה-WP Xact האחורי קצר יותר באורכו ובמהלכו הסופי ב-16 מ"מ – 289 מ"מ מהלך גלגל לעומת 305 מ"מ, הוא קל יותר ומספק יותר עמידות, בדומה לשינויים שבוצעו בדגמי המוטוקרוס הגדולים. שלדת הזנב העשויה משילוב של פלסטיק ואלומיניום מוגדרת, ביחד עם הזרוע האחורית החדשה, כקלה יותר ב-300 גרם לשנת 2025.

המזלג הקדמי מסוג WP Xact AER בקוטר 43 מ"מ, כשתא לחץ אוויר משמש כקפיץ, מפחית את הלחץ הפנימי ל-4.8 באר לעומת 5 באר בדור הקודם לטובת שיכוך טוב יותר של המסלול. מעבר לכך יש שתי מפות הצתה, בלמים עם דיסקים של גאלפר וקליפרים של פורמולה, מצמד הידראולי, ואפשרות לרכישה עם מידות קטנות של חישוקים – 17″ ו-14″ מפנים ומאחור בהתאמה – או מידות גדולות יותר – 19″ ו-16″.

דגמים ומחירים:

דגם רגיל FACTORY EDITION
50SX החל מ-29,990 ש"ח החל מ-31,990 ש"ח
65SX החל מ-33,990 ש"ח
85SX החל מ-38,990 ש"ח
125SX החל מ-49,990 ש"ח
250SX טרם נקבע
300SX טרם נקבע
250SX-F החל מ-55,990 ש"ח החל מ-62,990 ש"ח
350SX-F החל מ-56,990 ש"ח
450SX-F החל מ-58,990 ש"ח החל מ-65,990 ש"ח

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Rieju-Aventura-Rally-307-R

רייחו מציגים דגמים חדשים ל-2025

ברייחו מציגים צמד אופנועים חדשים ומעניינים: הראשון הוא האדוונצ'ר ראלי 307 שנכנס לקטגוריית האדוונצ'ר הבינוני, והשני הוא גרסה מוזרקת דלק של אופנוע האנדורו ה-MR300

2 תגובות

  1. Avatar

    אופנוע מוטוקרוס שעולה כמו אופנוע ברישוי צהוב, אופנוע אנדורו שעולה כמו SUV. הלוואי שלא יימכר פה כלי אחד כזה והיבואן ייתקע עם המעט מלאי שהוא מייבא לארץ. חזירות לשמה.

  2. Avatar

    אופנועי מוטוקרוס שעולים כמו אופנוע ברישוי צהוב, אופנועי אנדורו שעולים כמו SUV. הלוואי שלא יימכר פה כלי אחד כזה והיבואן ייתקע עם המעט מלאי שהוא מייבא לארץ. איזו חזירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן