בטריומף חושפים את הטרידנט 660 מהדורה מיוחדת (Triple Tribute Special Edition), שבאה לתת כבוד לגרסת מרוצים משנות ה-70 שנקראה 'Slippery Sam'.
'סם החלק' (Slippery Sam) הוא הכינוי לטריומף טרידנט 750 שהתחרה במרוצים שנועדו לאופנועים סדרתיים בעיקרם, עם התאמות מסלול כמובן. הטריומף של אז כיכב על המסלולים ובאי-מאן במחצית הראשונה של שנות ה-70, ומוכר גם בזכות המספר '67' שעליו.
בטריומף בוחרים לתת כבוד למספר הזה ולגרסה המיוחדת, ומצמידים אותם לטרידנט 660, שהוצג בשנת 2020 ומאז מכר 35,600 יחידות ברחבי העולם (כשאנחנו בחנו לאחרונה את הטייגר ספורט 660 שמבוסס עליו). מעבר לגרפיקה הייחודית מתווסף גם קוויקשיפטר, מגן תחתון ומשקף קדמי בצבע המרכב. מעבר לכך אין שינויים מכאנים.
מנוע הטריפל בנפח 660 סמ"ק מפיק 81 כ"ס ב-10,250 סל"ד ו-6.5 קג"מ ב-6,250 סל"ד, כש-90% מהם זמינים החל מ-3,000 סל"ד ולאורך כל קשת הסל"ד. יש מצמד מחליק ומערכת ניהול מנוע הכוללת מצב כביש ומצב גשם, המשנים גם את הפרמטרים של בקרת האחיזה.
השלדה עשויה מצינורות מפלדה, מערכת הבולמים מורכבת ממזלג הפוך של שוואה SFF בקוטר 41 מ"מ מלפנים עם מהלך של 120 מ"מ, ובולם יחיד של שוואה מאחור עם מהלך גלגל של 133.5 מ"מ וכיוון עומס קפיץ. החישוקים בקוטר 17″ מאלומיניום, ועליהם צמיגי מישלין פיילוט רואד 5 במידות 120/70ZR17 ו-180/55ZR17. הבלמים של ניסין – צמד דיסקים בקוטר 310 מ"מ וקליפרים בעלי שתי בוכנות מלפנים. משקלו הרטוב של הטרידנט עומד על 189 ק"ג, יחד עם 14 ליטרים במיכל הדלק. גובה המושב 805 מ"מ. לטרידנט לוח מחוונים עגול המשלב תצוגת TFT ו-LCD, עם חיבור בלוטות' לסלולר המאפשר גם חיבור של מערכת מוזיקה, ניווט וצילום גופרו. יש גם פנסי LED היקפיים.
מחירו של הטרידנט 660 בגרסת Slippery Sam עומד על מעט מעל הגרסה הרגילה, שעולה בישראל 62 אלף ש"ח. בטריומף לא מגדירים כמות מוגבלת של המהדורה המיוחדת, וסביר להניח כי ניתן יהיה להזמין גם בישראל.