ה-YZF-R3, אופנוע הכביש הספורטיבי הקטן של ימאהה, מקבל לשנת 2025 רענון עיצובי ועדכונים נוספים.
לכבוד שנתו העשירית זוכה ה-R3 למתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב ועבודת גוף חדשים לחלוטין בקורלציה מלאה למשפחת הספורט ('R Series') וספציפית ל-YZF-R9 החדש, שהוצג במקביל. בנוסף, ה-R3 מתחבר ישירות לשאר ה-YZF של ימאהה, כלומר ה-R6, ה-R7 ומעל כולם ה-YZF-R1 האייקוני. הוא לוקח אלמנטים מכל אחד מהם ומחבר למעטפת הפיירינג המלאה בצבע הכחול-ימאהה כנפונים אופנתיים שבתיאוריה מדביקים את הפרונט אל האספלט.

מנוע ה-2 צילינדרים מקבל עדכוני יורו 5+ הכרחיים, אך נשאר בבסיסו זהה לעבר. המנוע בנפח 321 סמ"ק מפיק 42 כ"ס ב-10,750 סל"ד ו-3 קג"מ ב-7,000 סל"ד. לשנת 2025 מתווספת מערכת של קלאץ' מחליק, אשר מונעת את נעילת הגלגל האחורי בעת הורדת הילוכים אגרסיבית. צג ה-LCD מתעדכן ומאפשר כמובן חיבור לסלולר דרך אפליקציית ימאהה, ויש שקע USB לטעינת אותו הסלולר.
מכלולי השלדה נשארים ללא שינוי, עם המזלג הקדמי ההפוך של קאיאבה בקוטר 37 מ"מ שהצטרף בשנת 2019, חישוקי ה-17″ עם צמיגים במידות 110/70 מלפנים ו-140/70 מאחור, בלם דיסק יחיד מלפנים בקוטר 298 מ"מ מלפנים ו-220 מ"מ מאחור, בסיס גלגלים באורך 1,380 מ"מ, גובה מושב של 780 מ"מ, מיכל דלק בנפח 14 ליטרים ומשקל מלא שעומד על 169 ק"ג.
ה-YZF-R3 החדש לשנת 2025 צפוי להגיע ארצה בתחילת 2025, כאשר מחירו טרם נקבע אך צפוי להישאר סביב המחיר הנוכחי שעומד כיום על 40 אלף ש"ח.