דף הבית / חדשות / ימאהה: ה-XSR900 מתעדכן ל-2025
2025_YAM_XS850-35_EU_SW_ACT_001_03_preview

ימאהה: ה-XSR900 מתעדכן ל-2025

גרסת הרטרו של פלטפורמת ה-CP3 של ימאהה - ה-XSR900 הבנוי על בסיס ה-MT-09 - מקבלת עדכונים קלים לשנת 2025 במנוע ובאלקטרוניקה

בימאהה מציגים את ה-XSR900 המעודכן – הדגם הרביעי במשפחת ה-900 שמתחדש לשנת 2025. 

ה-XSR900 של ימאהה הוצג לראשונה בשנת 2016 (השקה עולמית – כאן) ומתבסס על פלטפורמת ה-CP3 שטיפלה לאחרונה בשאר הגרסאות הכוללות את ה-MT-09, את ה-MT-09 Y-AMT האוטומטי, את ה-YZF-R9 הספורטיבי ואת הטרייסר 9 הרגיל והאוטומטי.

ימאהה XSR900 דגם 2025
ימאהה XSR900 דגם 2025

הדור האחרון הוצג בשנת 2021 עם גדלת נפח המנוע ל-890 סמ"ק, שלדת אלומיניום חדשה, מתלים חדשים וקפיצת מדרגה משמעותית בתחום האלקטרוניקה, עם מערכת ניהול אופנוע המבוססת על חיישן מדידת אינרציה ב-6 צירים (IMU) הכוללת מצערות חשמליות, 4 מצבי ניהול מנוע, בקרת אחיזה ובקרת החלקה ב-3 מצבים, ABS להטיה, בקרת ווילי, בקרת שיוט, קוויקשיפטר לשני הכיוונים ופנסי LED היקפיים כולל המאותתים.

לשנת 2025 העדכונים מסתכמים בהתאמת המנוע לתקנות יורו 5+, שאינן משנות את נתוני המנוע המקוריים שעומדים על 119 כ"ס ב-10,000 סל"ד ו-9.5 קג"מ ב-7,000 סל"ד. בנוסף, מסך ה-TFT מתחדש וגדל מ-"3.5 ל-5″.

בימאהה ימשיכו להציע במקביל את גרסת הנייקד ואת ה-XSR900 GP, שהוצג בשנה שעברה ולוקחת את הפלטפורמה לכיוון הספורט עם קליפ-אונים, תנוחה ספורטיבית ומעטפת פיירינג, אבל ברוח אופנועי המרוץ של ימאהה משנות ה-80, כלומר ספורט-רטרו.

2025_YAM_XS850_EU_SW_STU_001_03_preview

2025_YAM_XS850-35_EU_SW_ACT_003_03_preview

2025_YAM_XS850-35_EU_SW_ACT_002_03_preview

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

BMW Motorrad Helmet GS Rallye Carbon (2)

ב.מ.וו מציגה קסדת אדוונצ'ר עם דיבורית מובנית

בב.מ.וו מציגים את קסדת ה-GS ראלי קרבון - קסדת אדוונצ'ר טכנולוגית וממותגת עם מערכת תקשורת מובנית שיותר ממרמזת על עתיד הקסדות

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן