דף הבית / חדשות / ימאהה: כך נראה הטריסיטי 300
Yamaha-Tricity300-Tokyo-005

ימאהה: כך נראה הטריסיטי 300

רגע לפני תערוכת מילאנו, בימאהה מציגים את גרסת הייצור של הטריסיטי 300 ומשחררים פרטים ראשוניים

עם פתיחתה של תערוכת טוקיו, בימאהה מציגים את גרסת הייצור הסופית של הטריסיטי 300 – התלת-גלגלי החדש ל-2020.

ה-3CT בנפח 300 סמ"ק הוצג כקונספט מגומר למדי בתערוכת מילאנו 2018, וכבר אז היה ברור שיגיע לייצור תוך שנה. באפריל השנה הודיעו בימאהה כי הטריסיטי 300 יגיע לייצור עוד השנה, ואז כבר היה ברור שיוצג במילאנו 2019. היום, עם פתיחתה של תערוכת טוקיו, חושפים בימאהה את גרסת הייצור הסופית של הטריסיטי 300, אולם פרטים מלאים עליו יימסרו בתערוכת מילאנו, שתחל בעוד שבועיים.

כך נראה הימאהה טריסיטי 300
כך נראה הימאהה טריסיטי 300

אז מה אנחנו יודעים עד עכשיו על הטריסיטי 300? ובכן, ראשית שהוא משתמש במנוע ה'בלו-קור' של האיקסמקס 300, שהוא בנפח של 292 סמ"ק, מפיק 28 כ"ס ומגיע עם בקרת אחיזה. נתונים אלו יישמרו ככל הנראה אחד לאחד. בנוסף, מערכת ה-LMW (ר"ת Leaning Multi-Wheel) תציע ככל הנראה אפשרות לנעילת גלגלים בעצירה, אולם היא תהיה שונה מזו של ה-MP3 של פיאג'ו. בימאהה טרם פרסמו כיצד בנויה המערכת, אם כי סביר להניח שהמכאניקה תהיה דומה למדי לזו שמותקנת בנייקן 900 – עם צמד בולמים לכל גלגל (כאן בחלק הפנימי של הגלגלים ולא בחיצוני כמו בנייקן) ועם מערכת אקרמן בעלת 3 זרועות אופקיות – כך ניתן ללמוד מהתמונות. להערכתנו, נעילת המתלה תתבצע על-ידי מנוע חשמלי שמותקן על המתלה. מה עוד? ובכן, יש פנסי LED, וקרוב לוודאי שגם מסך TFT כזה או אחר, הצמיגים הקדמיים במידות 120/70-14, ואילו האחורי בקוטר "13, והמשקל יהיה סביב 200 ק"ג.

העיצוב, אגב, יותר ממזכיר את זה של משפחת המקס של ימאהה, במיוחד במרכז הקטנוע ובאחוריו, והטריסיטי 300 יגיע ל-2020 בצבעים אפור מבריק, אפור מט ושחור.

הנתונים הטכניים המלאים על הטריסיטי 300 יימסרו עם פתיחתה של תערוכת מילאנו, ב-4.11.09. נמשיך לעדכן.

Yamaha-Tricity300-Tokyo-009

Yamaha-Tricity300-Tokyo-001

Yamaha-Tricity300-Tokyo-002

Yamaha-Tricity300-Tokyo-005

Yamaha-Tricity300-Tokyo-006

Yamaha-Tricity300-Tokyo-010

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

652486_MY25 KTM 790 ADVENTURE - ACTION_KTM 790 ADVENTURE

בק.ט.מ מעדכנים את הבולמים ב-790 אדוונצ'ר ל-2025

לשנת 2024 החזירו בק.ט.מ לייצור את ה-790 אדוונצ'ר עם בולמים משופרים, ולשנת 2025 גם מאפשרים לכייל אותם

3 תגובות

  1. Avatar

    לארץ הוא בטח יגיע
    אבל לא נראה שצפויה לו הצלחה מול התלת גלגלי של פיאגו
    עם הסטוריה של אמינות טובה ונוחות נסיעה
    פיאגו זה מותג אלמותי

    • Avatar

      התקשרתי היום ליבואן, ככל הנראה יבקשו יותר מ 40,000 עליו. אין לו אם כך שום סיכוי מול הפיאג'ו

  2. Avatar

    מחכה כבר תקופה שתהיה לי אלטרנטיבה לטריסיטי 155, חסר לי כח לנסיעות עבודה-בית מראשל״צ לרמת גן.
    אם יעלה עד 40 אל״ש, אני די בטוח אהיה מהראשונים להזמין.

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן