אחרי הדור החדש שהוצג בשנת 2022, ממשיכים בימאהה לעדכן ולשפר את הטריסיטי 125, שכעת מקבל עיצוב מחודש ועוד אלקטרוניקה.
בימאהה הציגו בשנת 2022 דור חדש של הטריסיטי, התלת-גלגלי הקטן, בנפחים 125 ו-155 סמ"ק. הטריסיטי 125 היה ועודנו התלת-נוטה היחיד בנפח הזה, שהומצא על-ידי פיאג'ו עם ה-MP3, כשכאן זה פשוט, זול ונגיש יותר. במקום מערכת אלקטרו-הידראולית לצמד הבולמים הקדמיים, כזו שנשלטת על-ידי מחשב וניתן לקבע בה את הבולמים כך שהקטנוע לא ייטה ויישאר במקום (למשל בחניה או ברמזור), הטריסיטי מציע צמד בולמים קונבנציונליים ופשוטים, דבר שמוזיל את החבילה משמעותית.

מה שלא משתנה ל-2025 זה מנוע הארבע פעימות בנפח 125 סמ"ק – למעט עדכון לתקנות יורו 5+. יש מערכת תזמון שסתומים משתנה VVA (ר"ת Variable Valve Actuation), ההספק עומד על 12 כוחות סוס (9 קילוואט) ב-8,000 סל"ד ו-1.14 קג"מ ב-6,000 סל"ד. עדיין יש מנגנון של 'כבה וסע' שמדומם את המנוע במצב עמידה.
מה שכן משתנה זה העיצוב, אשר דומה עוד יותר לטריסיטי 300 הגדול (שגם עודכן ל-2025) עם יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור וכנפיים מקוצצות, למראה קומפקטי. את צג ה-LCD המיושן מחליף צג TFT חדש ומודרני בגודל 4.2″ עם קישורית מלאה לסלולר ומערכת ניווט מובנית. נשארו איתנו מערכת התנעה ללא מפתח, החישוקים בקוטר 14″ מלפנים ומידות צמיג של 90/80 ו-13″ מאחור בגודל 130/70. והמשקל המלא העומד על 168 ק"ג.
השינויים מתייחסים לגרסת ה-125 סמ"ק ולא ל-155 סמ"ק, שאנו מניחים שתעודכן בקרוב. כיום מחירו בישראל עומד על 26,485 ש"ח, כאשר המחיר ומועד ההגעה של הגרסה המעודכנת טרם נמסר.