דף הבית / חדשות / עופר-אבניר משפרת את חוויית השירות ללקוחות אפריליה
Aprilia-660-Launch-013

עופר-אבניר משפרת את חוויית השירות ללקוחות אפריליה

בעופר-אבניר משיקים מוקד שירות לקוחות עם נציגים אישיים ללקוחות אפריליה RS660 וטואונו 660, וגם סרטוני הדרכה על הכלים בעברית

בעופר-אבניר משיקים מוקד שירות לקוחות חדש, עם נציגים אישיים, ללקוחות אפריליה RS660 וטואונו 660, יחד עם סרטוני הדרכה על הכלים בשפה העברית.

עופר-אבניר יוצאת במהלך חוויית מכירות ושירות פרימיום ללקוחות אפריליה, ופותחת מוקד שירות VIP ללקוחות המותג. המוקד יכלול נציגי שירות אישיים לכל הלקוחות בעלי אחד מדגמי אפריליה השונים. המוקד יעניק שירות לכל בעלי אחד מדגמי אפריליה בכל סוגיה: שירות, חוויית קנייה, אפטר-סייל ועוד. מטרת המוקד והשירות האישי לספק חוויית שרות מיטבית, שרות ממוקד לקוח מכוון פתרון, תוך ליווי והכוונה של הלקוח, במינימום זמן אפשרי. על מנת ליהנות מהשירות, לקוחות אפריליה יוכלו להתקשר לכוכבית 8588 או להשאיר פרטים באתר הבית של עופר-אבניר, ונציג שירות יחזור אליו במהרה. לאחר בדיקה מצד נציג השירות את רישיון הכלי ואימותו אל מול הלקוח, יקבל האחרון מסרון המבשר לו על ההצטרפות לשירות ומספר ייעודי של מוקד אפריליה.

בנוסף, כחלק מאותה הבטחה של שירות ממוקד לקוח וחוויית פרמיום, החל מהשבוע, כל אחד מלקוחות אפריליה RS660 וטואונו 660 יקבל מיד לאחר קבלת הכלי וסיום תהליך המסירה ברכה אישית במייל מסמנכ"ל השיווק בדו-גלגלי, קובי גילון, שתכלול סרטון הדרכה והסבר על שלל מערכות הטכנולוגיה והאפשרויות הטמונות בכלי שזה עתה קיבלו. כידוע, דגמי אפריליה החדשים מצוידים במערכות טכנולוגיות רבות שנועדו לשמור מצד אחד על שלומו של הרוכב, ומצד שני לחדד ולהעצים את חוויית הרכיבה הדינמית בכלים אלו – בין אם מדובר על רכיבה יומיומית, טיולי סוף שבוע, ובטח אם בביקור במסלול. מגוון האפשרויות להתאמת האופנוע אישית לרוכב, יכול להתגלות לפעמים כמסובך למדי, בשל ריבוי האפשרויות מהן יכול לבחור הרוכב. הסרטונים בעברית, שצולמו, הוקלטו ונערכו בארץ מתארים את המערכות השונות בדגמים אלו, את אופן תפעול לוח השעונים, התצוגות והטכנולוגיה בהתאם לשימוש הצפוי. הצילומים בוצעו על ידי צלם האקסטרים אסף רחמים.

קובי גילון סמנכ"ל שיווק דו-גלגלי "כחלק מהרצון לספק ללקוחות אפריליה חוויית שירות ואפטר-סייל המתאימה לאיכות, לטכנולוגיה ולחדשנות שדגמי אפריליה החדשים מציעים, אנו משיקים מוקד שירות לקוחות רק ללקוחות המותג, עם נציגים אישיים אשר ילוו את הלקוח משלב הפנייה עד סגירתה, מול המחלקות השונות אצלנו בארגון".

המדריך המלא לרוכב האפריליה טואונו 660:

המדריך המלא לרוכב האפריליה RS660:

אודות מערכת פול גז

מערכת פול גז
המשתמש של מערכת פול גז, ממנו אנו מפרסמים ידיעות כלליות.

עשוי לעניין אותך

pantah_alazzurra_009

נוסטלגיה: קאג'יבה אלאזורה – הדוקאטי החדש

לאחר שקאג'יבה רכשו את דוקאטי בשנות ה-80 הייתה כוונה להיכנס במהירות לשוק האופנועים הגדולים, אז הם לקחו את אחד מהדגמים והלבישו עליו את הסמל שלהם

3 תגובות

  1. Avatar
    קול-בי קריינות ודיבוב

    מקסים! כן ירבו.

  2. Avatar

    אין נסיעת מבחן,מי ייקנה

  3. Avatar

    יש ואתה מוזמן להתקשר, נקבע לך ! 0502452266 – אופק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן