פירלי מציגה את הדיאבלו רוסו IV – הדור הרביעי של צמיג הסופרספורט המוצלח, שמשלוש הגרסאות הקודמות שלו נמכרו כחמישה מיליון צמיגים ברחבי העולם.
הדיאבלו רוסו, שהוצג לראשונה בשנת 2008, הוא צמיג ספורטיבי המיועד לכלים שמבלים את זמנם על הכביש הציבורי, אולם ברכיבה דינמית וספורטיבית בכבישים מפותלים, כשהכוונה היא לאופנועי ספורט, לנייקדים ולאדוונצ'רים ספורטיביים עם גלגלי "17. בפירלי מציינים שהדיאבלו רוסו 4 שופר מהדור הקודם בכמה פרמטרים: ראשית באחיזה – בהטיה, תחת בלימה, וכן בהטיה, שנית בפידבק שהרוכב מקבל מהצמיגים ובאינפורמציה שהוא מקבל מהקרקע, וכן בטווח השימושים הגדול יותר – באספלט יבש וברטוב.
הצnיג הקדמי בנוי בתרכובת כפולה, כשחמישים אחוז מרוחב הצמיג בחלקו האמצעי הוא מתרכובת קשה יותר לאורך חיים גבוה בקו ישר ובזווית של עד 35 מעלות, בעוד צדי המדרס עשויים מתרכובת רכה יותר המספקת אחיזה גבוהה יותר – גם בטמפרטורות נמוכות.
הצמיגים האחוריים עד רוחב של 180 מ"מ בנויים ממאפיינים דומים לצמיג הקדמי, עם צמד תרכובות שונות למרכז הצמיג ולצדי המדרס, אם כי הטכנולוגיה בצמיגים האחוריים מעט שונה מפני שהצמיג האחורי מתמודד עם כוחות שונים מאלו שפועלים על הצמיג הקדמי. בצמיגים מרוחב 190 מ"מ ומעלה מדובר כבר על 3 תרכובות ב-5 אזורים: המרכז עשוי מתרכובת קשה, ליציבות גבוהה בקו ישר, לחימום מהיר, לאחיזה טובה ברטוב ולאורך חיים גבוה. התרכובת האמצעית מיועדת להטיות, והיא מספקת אחיזה טובה ביבש וברטוב. התרכובת השלישית, של צדי הצמיג, עשויה מטכנולוגיית קרבון ולקוחה מצמיגי המרוץ של פירלי, ומיועדת לאחיזה בזוויות הטיה מקסימלית, ולשילוב של תאוצה תחת הטיה חריפה.
הפירלי דיאבלו רוסו IV מיוצר בכל המידות הקונבנציונליות לאופנועי ספורט: קדמיים מ-110/70R17 ועד 120/70ZR17, ואחוריים מ-140/70R17 ועד 200/60ZR17. הצמיגים צפויים להגיע ארצה בשבועות הקרובים. מחירים טרם פרסמו, אך הם צפויים להיות דומים לאלו שבהם נמכרו הדיאבלו רוסו III עד כה.