בקוואסאקי גירו את כל עולם האופנועים בשנה שעברה עם ה-ZX-25R שמיועד רק לשוק האסייתי, ועכשיו יש דיבורים על גרסת 400 סמ"ק קרבית לא פחות.
הקוואסאקי ZX-25R הוצג בשנה שעברה עם מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 249 סמ"ק, מקורר נוזל ועם גל זיזים עילי כפול (DOHC) ו-16 שסתומים. המנוע מפיק 49.3 כ"ס ב-15,500 סל"ד (קו אדום ב-17,000 סל"ד), כשמערכת הראם-אייר מסוגלת להעלות את ההספק ל-50.3 כ"ס. המומנט המקסימלי עומד על 2.3 קג"מ ב-14,500 סל"ד. המשקל המלא הוא 182 ק"ג. גרסת ה-SE קיבלה גם קוויקשיפטר לשני הכיוונים והיתה גם גרסת הקרבון, אשר מיועדת לאליפות ייעודית עבורו.
בחלקו הקדמי מורכב מזלג מדגם שוואה SFF-BP (ר"ת Separate Function Fork – Big Piston) – בדיוק כמו בנינג'ה 600. הבלם הקדמי מופעל על-ידי קליפר מונובלוק רדיאלי, והחישוקים עטופים בדאנלופ ספורטמקס GPR-300 קרביים. בקוואסאקי גם לא חסכו גם בגזרת האלקטרוניקה: מערכת ניהול המנוע כוללת מצבי שליטה לבחירת הרוכב, ויש בקרת אחיזה ומערכת ABS.
כעת השמועות בענף האופנועים מדברות על מחליף מודרני ל-ZXR400 של סוף שנות ה-80, אשר יתבסס על פלטפורמת ה-ZX-25R אבל עם נפח מוגדל ל-400 סמ"ק שיספק עוד הספק ועוד מומנט לצד משקל מעט גבוה יותר. נדגיש שלא מדובר על נינג'ה 400 משופר, משום שהוא מגיע עם מנוע טווין מקבילי, וכאן – ב-ZX-4R ההיפותטי – אנו מדברים על מנוע של ארבעה צילינדרים בשורה. אין כרגע שום נתונים ועדיין מדובר על שמועות בלבד, אך כך התחלנו גם עם הדגם הקטן יותר. נמשיך לעדכן.
באוסטרליה ואסיה ה 400 ים של אמצע שנות ה 90 הקודמים עדיין נוסעים.
כלים יוצאים מן הכלל עם סאונד אחר לגמרי.