דף הבית / חדשות / קוואסאקי: ה-Z900 מקבל גרסת SE חדשה
Kawasaki-Z900SE-001

קוואסאקי: ה-Z900 מקבל גרסת SE חדשה

בקוואסאקי מציגים גרסת SE חדשה ל-Z900 אשר מוסיפה לגרסה המוכרת מערכות בולמים ובלמים איכותיות ומתקדמות יותר

בקוואסאקי מציגים את ה-Z900 SE אשר יושב על פלטפורמת ה-Z900 הפופולרית מאוד ומציע בנוסף בולמי אוהלינס מתכווננים ובלמי ברמבו רדיאליים.

ה-Z900 של קוואסאקי הוצג בשנת 2017, אז לקחו בקוואסאקי את מנועו של ה-Z1000 בנפח 1,043 סמ"ק, הקטינו את קוטר הצילינדרים כך שנפח המנוע יעמוד על 948 סמ"ק, ובנו סביבו שלדת צינורות פלדה עם מכלולי ביניים ועיצוב קרבי ורדיקלי שקרץ לצעירים. לשנת 2020 שחררו את הדור השני והמשופר, שמעבר לחליפה המעודכנת גם קיבל עדכונים חשובים בתחום האלקטרוניקה (מבחן מלא לגרסה האחרונה – כאן). מערכת המתלים כללה מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ עם כיוונים מלאים ובולם אחורי יחיד, גם הוא עם כיוונים מלאים. מערכת הבלמים פשוטה יחסית עם קליפרים גשר קבוע קונבנציונליים.

קוואסאקי Z900 SE - אוהלינסים וברמבו
קוואסאקי Z900 SE – אוהלינסים וברמבו

גרסת ה-SE החדשה של ה-Z900 אינה נוגעת בדבר בתחום המנוע, השלדה והעיצוב, ומוסיפה מערכת בולמים מלאה של אוהלינס עם מזלג הפוך ומוזהב בקוטר 41 מ"מ ובולם S46 מאחור – שניהם מתכוונים במלואם, כאשר מאחור יש גם כיוון עומס קפיץ נפרד.

מערכת הבלמים של ברמבו חדשה לגמרי גם היא, עם צמד דיסקים בקוטר 300 מ"מ וקליפרים רדיאליים 4 בוכנות של ברמבו מדגם M4.32 (דומה למערכת המותקנת ב-Z H2), ודיסק יחיד בקוטר 250 מ"מ מאחור. המשאבה הקדמית הרדיאלית היא של ניסין. בנוסף, צינורות הבלם מצופים פלדה שזורה.

מפרט האלקטרוניקה נותר, כאמור, ללא שינוי, והוא כולל 4 מצבי רכיבה – ספורט, כביש, גשם, ומצב 'רוכב' שבו הרוכב יכול לכוון את עוצמת המנוע ואת רמת ההתערבות של בקרת האחיזה. וכן, יש בקרת אחיזה ב-3 מצבים וניתוק – בקרה שהייתה חסרה מאוד בדור הראשון. פרט לכך ה-Z900 מקבל מסך TFT צבעוני בגודל "4.3 הכולל חיבור לטלפון הנייד, וכן פנסי LED היקפיים – כולל במאותתים ובפנס הראשי כצו האופנה.

הקוואסאקי Z900 SE יוצע רק בגרסת הצבע הנראית בתמונות ויגיע לשווקים בתחילת חודש דצמבר. מחירו צפוי להיות גבוה יותר מהגרסה הרגילה – שעולה 65,000 ש"ח – ב-1,500 יורו. מחיר ומועד הגעה לישראל טרם נמסרו.

צפו בקוואסאקי Z900 דגם 2020:

Autodesk VRED Professional 2019.1

Autodesk VRED Professional 2019.1

Autodesk VRED Professional 2019.1

Autodesk VRED Professional 2019.1

Kawasaki-Z900SE-008

Kawasaki-Z900SE-002

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

SPYDER RT-LIMITED (1) copy

חדש בארץ: קאן-אם ספיידר ורייקר

עופר-אבניר משיקה לראשונה בישראל את דגמי הפנאי המיוחדים עם שלושה גלגלים של קאן-אם - ספיידר ורייקר; המחירים החל מ-110 אלף ש"ח לרייקר ועד 300 אלף ש"ח לספיידר

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן