כצפוי, בקוואסאקי חושפים בתערוכת מילאנו 2021 את דגם העל – הנינג'ה H2 SX עם מנוע בעל מגדש העל – עם מערכת הרדאר המתקדמת של בוש לבקרת שיוט אקטיבית.
בקוואסאקי חיברו את המילה האחרונה של חברת בוש בתחום הרדאר (אנחנו בחנו את אותה המערכת בדוקאטי מולטיסטראדה V4 ובב.מ.וו R 18 באגר), אשר כוללת רדאר קדמי שמזהה את המרחק והפרשי המהירויות בין האופנוע לבין כלי הרכב מלפנים, ומפעיל התרעה ואת מערכת הבלימה על מנת להאט או לעצור את האופנוע. הטכנולוגיה הנוכחית של מצערת אלקטרונית ו-ABS מנוהל מחשב מאפשרת – יחד עם החיישנים – גם את האופציה לבקרת שיוט אדפטיבית (אקטיבית), בה המחשב מאיץ או מאט את האופנוע בהתאם לתנועה מלפנים – ללא התערבות הרוכב. חיישנים אחוריים מייצרים התראה על רכב שעוקף או נוסע צמוד מדי – וזו מוקרנת על מראות הצד.
לצד החידוש הזה מוסיפים בקוואסאקי ל-H2 SX גם מסך TFT מודרני בגודל 6.5″ לצד יישור קו בתחום האלקטרוניקה בדמות ABS להטיה, בקרת אחיזה רב-שלבית, בקרת שיוט (כאמור, אקטיבית), בקרת זינוק וקוויקשיפטר. אין שינוי בתחום המנוע, כאשר מגדש העל במנוע ה-998 סמ"ק ארבעה צילנדרים – ממשיך לדחוף 200 כוחות סוס ב-11,000 סל"ד (210 כ"ס כשהראם אייר אפקטיבי במהירויות גבוהות), ומומנט של כ-14 קג"מ ב-8,500 סל"ד (1,000 סל"ד פחות מבעבר – להתאמת יורו 5). הבלמים הם של ברמבו, כאשר הבולמים בגרסת ה-SE הם סמי אקטיביים חשמליים של שוואה, שמגיעה גם עם בלמי ברמבו Stylema.
העיצוב של החלק הקדמי חודש לצורך השתלת יחידת הרדאר הקדמי, מושב הרוכב והמורכב רחבים ועבים מעט יותר, הקוויקשיפטר פועל החל מ-1,600 סל"ד לנוחות השימוש בעיר, ההתנעה היא ללא מפתח, ויש ידיות מחוממות. מחיר התוספות גרם לעליית משקל של 10 ק"ג בגרסת ה-SX (משקל מלא של 266 ק"ג) ו-5 ק"ג בגרסת ה-SE (משקל מלא 267 ק"ג).
מחיר צמד דגמי הקוואסאקי נינג'ה H2 SX צפוי להיות יקר יותר בגלל מערכות הרדאר והאלקטרוניקה החדשות, כשמחירו של ה-H2 SX SE נכון להיום – 170 אלף ש"ח. מחירים מדויקים טרם נקבעו.