דף הבית / חדשות / קימקו: גרסת S לדאונטאון 250 ו-350
Kymco DT S

קימקו: גרסת S לדאונטאון 250 ו-350

הדאונטאון של קימקו מקבל גרסה מאובזרת יותר, עם נגיעות עיצוביות ומשענת גב למורכב

הקימקו דאונטאון המצוי, על 2 גרסאותיו – ה-250 וה-350, מקבל גרסה מאובזרת יותר – דאונטאון S.

הדאונטאון S החדש מגיע עם אותם המכלולים של הדאונטאון הרגיל, אולם הוא מקבל בנוסף מדרכי רגליים מניקל בשני החלקים – העליון והתחתון, מגני ידיים באנודייז ומשענת גב למורכב.

מחיריהן של גרסאות הדאונטאון S עומדות על 31,200 ש"ח ל-250 סמ"ק ו-33,400 ש"ח ל-350 סמ"ק.

DownTownS

1DSC_5943

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

Rieju-Aventura-Rally-307-R

רייחו מציגים דגמים חדשים ל-2025

ברייחו מציגים צמד אופנועים חדשים ומעניינים: הראשון הוא האדוונצ'ר ראלי 307 שנכנס לקטגוריית האדוונצ'ר הבינוני, והשני הוא גרסה מוזרקת דלק של אופנוע האנדורו ה-MR300

2 תגובות

  1. Avatar
    מיכאל אינקס

    הערה לגבי הדאון טאון 250I + ABS החדש דגם 2018. המבחן שנעשה כאן באתר לגבי הדגם 2016 ציין שתי מגרעות לגבי הדגם הזה: 1. במבחן, הקטנוע לא הצליח לעלות מעל למהירות 120 קמ"ש ו 7,000 סל"ד. 2. תצרוכת הדלק שלו הייתה מתחת ל 25 ק"מ/לליטר. המסקנה של הבוחן הייתה שמערכת ניהול המנוע לוקה בחסר. קניתי את הדגם החדש במאי 2018 ואני רוכב עליו 4 חודשים חודשיים וחצי לאחר השלמת ההרצה (1,000 ק"מ) ואכן היצרן שיפר את מערכת ניהול המנוע והקטנוע שלי מגיע למהירות (שעון) של 140 קמ"ש (128 מדידת GPS) ול 8,250 סלד. הגעתי למהירות זו (החזקתי רק מס' שניות בגלל מהירות רוח בלתי נסבלת) ממהירות של 90 קמ"ש על כביש שטוח לאחר 18 שניות של פול גז. לגבי תצרוכת דלק בנסיעות מעורבות של 40% עיר (קצרות) ומחוץ לעיר 60% במהירויות שיוט של 120-100 (שעון) תצרוכת הדלק הממוצעת (במילוי דלק כל פעם) הייתה בין 28 ל 30 ק"מ/לליטר. נתון שהשתווה לתצרוכת דלק של הגוי-רייד 125 הקודם שלי. לטעמי ישנן שתי מגרעות: האחת מגן הרוח קצר מידי והרוח מכה ללא רחמים במהירות שעולה על 120 קמ"ש ובמהירות קצת גבוהה מזאת הקטנוע פחות יציב = בחורף עם רוחות צד פתאומיות לא מומלץ בהחלט. כמובן שתצרוכת הדלק במהירות גבוהה מ 120 יורדת לכיוון ה 25-26 ק"מ.לליטר. המגרעת השניה, מושב הנהג קצת רחב מידי לרוכבים בגובה ממוצע כמוני (1.75מ') והפיסוק הרחב מידי לטעמי קצת מפריע בתנוחת הנהיגה וגורם לכאב באזור הירכיים. הצרה של 3 ס"מ הייתה משפרת זאת בהרבה. לסיכום: הקטנוע הזה הוא מצויין בהתחשב גם בפיצרים הנוספים כמו תא מטען רחב וגדול ושעון מידע דגיטאלי מפורט. ספציפית לגבי, נסיעה של 90-100 ק"מ רצופים במהירות השיוט שלו הייתה נוחה ולא מעייפת אבל מעבר לזה זה כבר מכביד יותר לנוסע בגילי (67) ומצבי הגופני. רוכבים צעירים יותר (בני בן ה 32 למשל) יהיו בעלי סיבולת גבוהה יותר למרחק רציף ארוך יותר (170 ק"מ).
    עם תצרוכת דלק כזו אפשר בהחלט לנסוע 300-360 ק"מ על טנק דלק. אם גם אמינותו תהיה גבוהה אז יש לי קטנוע נהדר לשנים רבות.

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן