פיאג'ו מציגה גרסה חדשה של הווספה GTS בנפחים 125 ו-300 סמ″ק, כשהם משתדרגים במכלולי השלדה, באלקטרוניקה ובעיצוב.
הווספה המודרנית שומרת על גרסאות המקור שהתחילו כקטנוע של פיאג'ו אי-שם בחודש אפריל של שנת 1946, ומאז עברה גלגולים רבים. בגלגול המודרני של הווספה – ה-GTS – מדובר בכלי מודרני לחלוטין הכולל מנוע 4 פעימות נקי, תמסורת וריאטור ועיצוב מוכר, שאמנם נשען על קווי המתאר של הווספה המיתולוגית, אבל עושה את זה בצורה מודרנית לחלוטין. כעת מציגים בתערוכת קלן עדכוני גרסה לאחר 4 שנות שירות של הדגם הנוכחי.
מנועי ה-i-get ארבע פעימות בנפחים 125 ו-300 סמ″ק מספקים 15 כ″ס ו-23 כ″ס בהתאמה ומגיעים עם מנגנון כיבוי מנוע בעמידה לטובת חסכון בדלק. הבולם הצידי הקדמי קיבל כיול מחודש לטובת יציבות במהירות גבוהה, שיפור ההתנהגות בפניות והנוחות, והמושב עוצב מחדש לשיפור הארגונומיה של הרוכב והמורכב. בגזרת האלקטרוניקה התווספה שליטה מרחוק של המפתח על-מנת לאפשר התנעה, שליטה על נעילת הכידון, ופתיחת המושב ללא צורך בנעיצת מפתח.
הווספה GTS על גרסאותיה ורמות האבזור השונות צפויה להגיע לישראל עם תחילת השיווק בעולם. מחירים טרם פורסמו.