חברת האופנועים הבריטית קריגטון מציגה את ה-CR700W, שהוא אופנוע אקזוטי לימי מסלול עם מנוע רוטורי (ואנקל) כפול בנפח 690 סמ"ק המספק 220 כוחות סוס, שוקל 130 ק"ג ועולה 85,000 פאונד.
חברת קריגטון שייכת לבריאן קריגטון (Crighton) בן ה-73, שבעברו פיתח וניהל את קבוצות המרוצים של נורטון בשנות ה-80 וה-90, שהיו מבוססים על מנועים רוטוריים. ה-CR700W הוא פרי פיתוח של ה-12 השנים האחרונות ומציע מנוע רוטורי (מחזור ואנקל) מבית רוטרון, דו-להבי, בנפח 690 סמ"ק. ההספק עומד על 220 כ"ס ב-10,500 סל"ד – כלומר 319 כ"ס לליטר, יותר ממנוע MotoGP מודרני – והמומנט על 14.5 קג"מ ב-9,500 סל"ד. המנוע כולו קטן מאוד ושוקל רק 24 ק"ג או 43 ק"ג אם מחשבים גם את תיבת ההילוכים בת שש המהירויות. המשקל המלא של האופנוע נמדד ב-129.5 ק"ג – יחס הספק דמיוני של 1.7 כ"ס / ק"ג. מערכת הקירור מסתייעת בשתי פיסות סיליקון Nitride Ceramic Apex בחיכוך נמוך לאיטום שאמורות לטפל בבעיות בלאי האופייניות למנועים רוטוריים.
שלדת ה-CR700W עשויה מאלומיניום מלוטש. זווית ההיגוי וציר הזרוע האחורית ניתנים לכוונון לטובת התאמה לרוכב ולמסלול. הפיירינג עשוי מקרבון, כמו חישוקי הקרבון של Dymag, הבלמים של ברמבו, והלקוח יכול לבחור בין בולמי אוהלינס או ביטובו (Bitubo). מערכת הפליטה הייחודית פועלת מגזי פליטה אשר יוצרים ואקום במנוע, אשר שואב ומפזר אוויר קר לתוך המנוע ללא צורך בחלקים נעים, וזה מאפשר חסכון במשקל והפחתת בלאי.
קריגטון יבנו רק 25 יחידות, אשר ייבנו ביד על-ידי קריגטון בעצמו. כל אחת מהן תעלה 85,000 פאונד וישמשו את הבעלים העשיר רק בימי מסלול, שכן אין לכלי רישוי כביש או ליגת מרוצים בה יכול להשתתף.