בק.ט.מ מתכננים גרסה שלישית של ה-1290 סופר אדוונצ'ר, בסיסית יותר, אשר תגיע ללא מערכת הרדאר, ללא מגנים וללא בולמים סמי-אקטיביים חשמליים.
בק.ט.מ הציגו השנה את הגרסאות החדשות לשנת 2021 של ה-1290 סופר אדוונצ'ר. לכביש, עם גלגל 19″ מלפנים, יש את גרסת ה-S. לדגם הזה יש בקרת השיוט אקטיבית שפותחה בשיתוף עם בוש, מבוססת רדאר, אשר שומרת מרחק מרכבים אחרים בהתאם לאחת מחמש התוכניות האפשריות שאותן ניתן לבחור ממתג על הכידון. בנוסף, יש מערכת מתלים סמי-אקטיבית של WP מדגם APEX, כשכעת המערכת מתחשבת בנתונים המלאים של האופנוע, כולל תאוצות, כוחות ומומנטים ב-6 צירים, וכמובן זווית ההטיה של האופנוע.
גרסת ה-R מאופיינת כמובן בחישוקי שפיצים בקוטר "21 ו-"18 טיובלס ובולמי WP XPLOR עם מהלך קדמי ואחורי של 220 מ"מ, מתכווננים ידנית.
ההערכות בתחום רומזות על גרסה שלישית שצפויה לצאת בקרוב, על-בסיס דגם ה-S. גרסה זאת (שתקרא בפשטות 1290 סופר אדוונצ'ר) תוריד את מערכת הרדאר ותגיע עם מערכת בולמים מכאנית-הידראולית ולא חשמלית. הורדת הפריטים האלו תאפשר הפחתה של כ-5 ק"ג מהמשקל הסופי וכמה אלפי שקלים מהמחיר הכולל. שאר המכלולים, לרבות מנוע הווי-טווין בנפח 1,301 סמ"ק המפיק 160 כ"ס ו-14 קג"מ, יישארו בדגם ה'בסיסי'.
שני דגמי הק.ט.מ 1290 סופר אדוונצ'ר S ו-R צפוים להגיע ארצה בחודשים הקרובים, כאשר עד אז נדע את כל הפרטים על הגרסה השלישית. מחירים טרם נקבעו.
אנחנו רוצים מנוע חזק ומערכות בטיחות להגנה על הרוכב, כל השאר לא ממש מעניין.
אפשר משהו בפחות מ 100K? תודה.