כמדי שנה, גם לשנת 2026 ממשיכים בק.ט.מ להציע למתחרים את ה-450 ראלי רפליקה – הכלי הקרוב ביותר לאופנוע המרוצים הרשמי של החברה לראלי עם מכלולי מרוץ. 150 יחידות יגיעו לייצור, ועוד 5 במהדורת דניאל סנדרס ייחודית לכבודו של מנצח הדקאר האחרון.
הגענו לרגע הזה בשנה שבק.ט.מ מציעים אפשרות לקהל הרחב לרכוש אופנוע מרוץ ברמת מפעל. ה-450 ראלי רפליקה נועד לרוכבים תחרותיים שאינם תחת קבוצת מפעל רשמית. הרפליקה מאפשר לרוכבים הפרטיים את הכלי הקרוב ביותר לאופנוע המפעל, והוא פיסת טכנולוגיה המכילה חלקים ומכלולים מהרמה הגבוהה ביותר, שתפקידם הוא אחד – לכבוש ולנצח מרוצים.

משנת 2020 האופנוע לא עבר שינויים משמעותיים עד לגרסה של שנה שעברה שקיבלה מנוע משופר, שלדה חדשה ומראה (יחסית) שונה. לשנת 2026 אין שינויים אבל אספנים בעלי ממון יכולים לרכוש אחת מחמש המהדורות המיוחדות לכבודו של דניאל סנדרס, שזכה בניצחון הבכורה שלו בדקאר 2025. מהדורה זו כוללת בנוסף גרפיקת רד-בול, נותנת החסות הראשית, עם המדבקות הספציפיות של סנדרס וחתימה. יש מושב של Selle Dalla Valle, חישוקים עם צמיגי מישלין תחרותיים לצד סט חישוקים וצמיגים עם רישוי כביש (כמו בגרסה ה'רגילה'), דיסקים משופרים, מכסי תדלוק פקטורי, רגליות מטיטניום, משקף חליפי עם קיט מדבקות של הרוכש המיועד, עוד קצת קרבון, ופרטי לבוש חתומים של סנדרס לצד זכאות להשתתף בראלי ק.ט.מ המסורתי לצד סנדרס.
ל-450 ראלי רפליקה מנוע מוסב לראלי שנלקח במקור מגרסת המוטוקרוס 450SX-F, זאת על-ידי הוספת כמות משמעותית של שמן יחד עם שתי משאבות שמן, הורדת יחס דחיסה לטובת עמידות, והוספת הילוך שישי. הוא בעל גל זיזים יחיד ו-4 שסתומים, בנפח של 449.3 סמ"ק (קוטר 95 מ"מ, מהלך 63.4 מ"מ), והזנת הדלק על-ידי מערכת הזרקה של קייהין עם גוף מצערת בקוטר 44 מ"מ המופעל על-ידי כבל. מערכת הפליטה היא של אקרפוביץ', וההספק עומד על יותר מ-60 כ"ס. בשנה שעברה התווסף רדיאטור נוסף לצינון המנוע, שמכפיל את כמות הנוזל לעומת הדורות הקודמים. תיבת הילוכים של PANKL Racing Systems עם יחסי העברה זהים לאופנועי המפעל.
השלדה מרותכת בעבודת-יד במפעל ק.ט.מ עם יותר אפשרויות פיתול לטובת פידבק טוב יותר לרוכב, ספיגת זעזועים משופרת ויציבות בקו ישר. הזרוע האחורית מאלומיניום וחלולה לטובת הורדה במשקל.

מלפנים מותקן מזלג הפוך של WP מדגם XACT PRO 7548 בקוטר 48 מ"מ, עם קארטרידג' סגור ובטכנולוגיית Cone Valve, ועם מהלך גלגל של 304 מ"מ. מאחור בולם של WP מדגם XACT PRO 7750 המיועד למרוצים ועומסים גבוהים, המספק מהלך גלגל של 280 מ"מ. יש משכך היגוי של סקוט, והבלמים של ברמבו עם דיסק קדמי בקוטר 300 מ"מ ועוד אחד של 240 מ"מ מאחור – כולם בסט-אפ המכוון לתנאים ולעומסים הקשים ביותר.
ה-450 ראלי רפליקה מגיע עם כל הציוד והאביזרים שצריך לרכיבת ראלי תחרותית, כמו שלושה מיכלי דלק – הראשי שממוקם מאחור עם 16 ליטר ועוד שניים מלפנים בנפחים של 9 ליטרים ו-9.5 ליטרים לסך של 34.5 ליטרים של דלק. המשקל עומד על כ-140 ק"ג.
העיצוב שונה במעט בשנה שעברה עם יחידת חזית ומשקף רוח גדול חדשים שמשפרים את האווירודינמיות והגנת הרוח של הרוכב במצב ישיבה. כסטנדרט יש תושבות מובנות לאביזרי הניווט ביחידת התאורה מ-LED וכיסוי המנוע גם מכיל תא לכלי רוכב. כאמור, רק 150 יחידות ייוצרו השנה עם מחיר משוער באירופה של 40 אלף אירו, כלומר מעל לרבע מיליון שקל בישראל.