דף הבית / חדשות / רייחו מציגים דגמים חדשים ל-2025
Rieju-Aventura-Rally-307-R

רייחו מציגים דגמים חדשים ל-2025

ברייחו מציגים צמד אופנועים חדשים ומעניינים: הראשון הוא האדוונצ'ר ראלי 307 שנכנס לקטגוריית האדוונצ'ר הבינוני, והשני הוא גרסה מוזרקת דלק של אופנוע האנדורו ה-MR300

רייחו מציגה בתערוכת מילאנו 2024 את האדוונצ'ר ראלי 307, שמכניס את החברה הספרדית לראשונה לסגמנט האדוונצ'ר הבינוני; לצידו מוצגת גרסה מוזרקת דלק של ה-MR300 עם מערכת ה-TFI (ר"ת Throttle-Body Fuel Injection).

לאחרונה כתבנו על תחום האדוונצ'ר הבינוני והשפוי שמקבל פוקוס נרחב השנה כדוגמת ה-450MT החדש של CFMOTO, הדור החדש של הק.ט.מ 390 אדוונצ'רהסוזוקי DR-Z4S,  ב.מ.וו עם ה-F450GS קונספט ועוד (ראו קטגוריית האדוונצ'ר הבינוני מתחממת). רייחו גם רוצים דריסת רגל בסגמנט ומציגים את האדוונצ'ר ראלי 307.

המנוע מגיע מהווג 300 ראלי, כלומר סינגל מוזרק בנפח 292 סמ"ק שמספק כאן 33.5 כ"ס – קצת יותר מהווג. מהנתונים המעטים שפורסמו ניתן להבין כי יש כאן שלדת פלדה, חישוקי 21″ ו-18″, מזלג הפוך עבה יותר בקוטר 43 מ"מ, בלמי דיסק עם מערכת ABS (אחורי ניתן לניתוק), בסיס גלגלים 1,420 מ"מ, גובה מושב 890 מ"מ ומשקל יבש של 138 ק"ג לפני מילוי מיכל הדלק הגדול של 20.5 ליטר. אמור להיות כאן גם מסך TFT אנכי בגודל 7″ ועיצוב ראלי כמסורת הסגמנט עם יחידת תאורה גדולה מלפנים, כנף גבוהה ומשקף גבוה.

נזכיר כי לפני שנתיים הציגו ברייחו את האדוונצ'ר 500 לג'נד עם צמד מיכלי דלק – הראשי בנפח של 20 ליטרים ואחד נוסף מאחור עם 20 ליטרים – שנותנים סך של 40 ליטרים עם טווח רכיבה תיאורטי של מעל ל-700 ק"מ. הוא נמכר באירופה במחיר של 9,500 אירו ולא הגיע לישראל.

עוד הציגו ברייחו את ה-MR Pro 300i, שמחליף את קרבורטור הקייהין ושסתום עלים V-FORCE 4 במערכת הזרקה ישירה לגוף המצערת – ה-TFI (ר"ת Throttle-Body Fuel Injection). בדומה למערכת ה-TBI, שהוצגה בק.ט.מ (ואחיו לפלטפורמה) בשנת 2024  יש צמד מזרקי דלק על גוף המצערת – אחד לפני פרפרית המצערת והשני אחריה, כשאחד פועל כל הזמן והשני מצטרף בעומס ובסל"ד גבוה. מיקום המזרקים אמור לאפשר לדלק להתאדות באופן מלא ולהגיע לתערובת הומוגנית יותר. יש שסתום כוח חשמלי המופעל על-ידי מחשב ניהול המנוע, ובנוסף 3 מצבי מנוע והתנעה חשמלית.

זה מתחבר לגרסת ה-PRO, לה בולמים של קאיאבה AOS בקוטר 48 מ"מ עם כיוונים מלאים ועם מוטות טלסקופ מצופים ב-DLC שחור להפחתת חיכוך, משולשים מסוג X-TRIG ROCS באנודייז אדום, כידון רנטל Twin Wall, חישוקי Goldspeed PRO עם נאבות באנודייז אדום, דיסק צף בקוטר 260 מ"מ, כיסוי מושב מונע החלקה, מסנן אוויר Funnelweb, מגן גחון, מגני שלדה מפלסטיק קשיח ומאוורר רדיאטור.

אין מידע בשלב זה על היתכנות הגעת צמד האופנועים לישראל או מחיריהם, כשבאופן כללי עתיד המותג בארץ לא ברור בשלב זה.

רייחו MR300I PRO
רייחו MR300I PRO

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

BMW-R1300GS-Test-007

ב.מ.וו: שיא מכירות נוסף גם ב-2024

שנת 2024 הסתיימה עם שיא מכירות נוסף של ב.מ.וו המשפר במעט את השיא שנקבע בשנה הקודמת, כאשר האדוונצ'רים הגדולים מובילים כצפוי את המכירות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן