דף הבית / חדשות / אופנועי KOVE בישראל
Red-500X-3

אופנועי KOVE בישראל

המותג הסיני הספורטיבי KOVE מגיע לישראל בייבוא של ה.מ מוטורס - בתחילה עם אדוונצ'ר וסקרמבלר 500 סמ"ק ובהמשך עם דגמים נוספים; אופציה ל-6 שנות אחריות

ה.מ מוטורס מודיעה על תחילת הייבוא של אופנועי KOVE לישראל; KOVE הוא מותג סיני צעיר וספורטיבי, שאופנוע הראלי שלו – KOVE 450 ראלי – התחרה בתחילת השנה בראלי דקאר. בשלב הראשון יגיעו צמד דגמי 500 סמ"ק, ובהמשך כל ליין דגמי החברה. היבואן מאפשר כאופציה חבילה הכוללת בין היתר הרחבת אחריות ל-6 שנים.

חברת KOVE MOTO נוסדה בסין ב-2017. החברה התבלטה בזכות הרוח האופנוענית של המייסד Zhang Xue. רוכב, מכונאי, מהנדס ומעצב אופנועים, שאף התחרה באופן חובבני בעבר. החברה מבצעת בעצמה את כל תהליכי המחקר והפיתוח, העיצוב, הייצור, השיווק והמכירות – בשוק הסיני והעולמי. ל-KOVE ד.נ.א ספורטיבי, והחברה מחזיקה באסטרטגיה שחשיפה עולמית מהירה ורחבה תגיע דרך מסלולי המרוצים. כך למשל החברה הריצה קבוצות בראלי דקאר ב-2023 וב-2024, והתחרתה באליפות הסופרבייק הספרדית. בשנת 2021 נמכרו יותר מ-20,000 אופנועי KOVE ברחבי העולם, ושיעור הצמיחה השנתי עומד מאז על כ-40%.

KOVE 500X
KOVE 500X

לארץ יגיעו בשלב בראשון צמד דגמים, ובהמשך צפוי להגיע כל ליין הדגמים, כולל ה-450 ראלי והכלים הספורטיביים:

KOVE 500X

אדוונצ'ר בעל מנוע טווין מקבילי בנפח 471 סמ"ק, המפיק 47 כ"ס ב-8,500 סל"ד ו-4.3 קג"מ ב-7,500 סל"ד – מתאים לבעלי רישיון נהיגה A1. המנוע מגיע מסדרת ה-500 של הונדה. ל-500X בולמי קאיאבה מלפנים ומאחור עם מהלכים של 195 מ"מ ו-200 מ"מ בהתאמה, חישוקי שפיצים טיובלס עם צמיגי מצלר, מערכת בלמים של ניסין, וכמובן מערכת ABS. המשקל המלא עומד על 178 ק"ג, גובה המושב 820 מ"מ, מרווח הגחון 210 מ"מ ומיכל הדלק בנפח 20 ליטרים – מה שאומר טווח רכיבה גדול של יותר מ-400 ק"מ. ה-KOVE 500X מגיע לארץ עם אבזור הכולל מגן גחון מלא מאלומיניום, מגני מעטפת, מגני מנוע ומגני ידיים סגורים.

המחיר: 43,770 ש"ח על הכביש כולל אגרות.

בתקופת ההשקה יימכר סט 3 ארגזי אלומיניום ב-3,500 ש"ח במקום ב-6,000 ש"ח.

KOVE 500F
KOVE 500F

KOVE 500F

אופנוע סקרמבלר הבנוי סביב פלטפורמת ה-500 ומציע עיצוב סקרמבלר רטרו-מודרני. המנוע זהה בנתוניו ל-500X, והסקרמבלר מציע את מאפייני הקטגוריה כמו פנס קדמי עגול קלאסי (LED), מיכל דלק מאלומיניום, זרוע אחורית חד-צידית עם צמיג ברוחב 160 מ"מ, וחישוקי שפיצים טיובלס עם צמיגי פירלי MT60. ה-500F כולל מערכת ABS, מסך LCD בלוח השעונים, מערכת ניהול מנוע של בוש, ומערכת בולמים של קאיאבה.

המחיר: 43,770 ש"ח.

Black-500F-2

חבילת שירות KOVE 360

ה.מ מוטורס בשיתוף KOVE מציעות את KOVE 360 – חבילת שירות מקיפה ומודולרית לאופנוע, לבחירת הרוכב.

החבילה כוללת: 

  • 6 שנות אחריות מלאה עד 60,000 קילומטרים.
  • התחייבות לטרייד-אין במחיר המחירון לדגם KOVE אחר או למותג אחר מבית ה.מ ישראל – לאחר 24 חודשים מיום הרכישה.
  • התחייבות ל BUY-BACK במזומן (רכישה חוזרת) – לאחר 24 חודשים מיום הרכישה.
  • התחייבות להטסת חלקי חילוף לישראל אם לא ניתן לספקם תוך 7 ימי עסקים.
  • התחייבות לאופנוע חליפי אם האופנוע נאלץ להישאר במוסך יותר מסוף שבוע אחד בשל חוסר בחלקי חילוף.
  • בעבור דגם האדוונ'צר 500X: סט ארגזי אלומיניום בשווי 6,000 שקלים – ב-2,500 ש"ח בלבד.
  •  מועדון רוכבים, טיולים, אירועים הדרכות מסובסדים למען קהילת רוכבי KOVE

עלות החבילה: 4,500 ש"ח

אופנועי KOVE ישווקו דרך אולמות התצוגה ונקודות השירות של סוכני ה.מ ישראל, כשהאולם הראשי נמצא באזור התעשייה גרנות, צומת קיבוץ גן שמואל.

תומר לויתן, מנכ"ל ה.מ ישראל: "דגמי אופנועי KOVE פונים לרוכבי אופנועים שהתשוקה לרכיבה מובילה אותם. מגוון הדגמים של החברה לא משנה באיזה סגמנט מדובר, אדוונצ'ר, ספורט, רטרו או נייקד, ההנאה מהרכיבה היא המכנה המשותף. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, איכות ואמינות, בדגש על בטיחות, נוחות ויכולות דינמיות, פונים KOVE לרוכבים המחפשים אופנועים שיהיו מהנים גם באמצע השבוע בביצוע רכיבות שגרה יום-יומית, מבלי שהדבר יבוא על חשבון ההנאה בטיולי סוף השבוע. הדגש של KOVE הוא תמיד למצוא את השילוב המנצח בין ספורטיביות לבין שימושיות".

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

Red-500F-1

אודות מערכת פול גז

מערכת פול גז
המשתמש של מערכת פול גז, ממנו אנו מפרסמים ידיעות כלליות.

עשוי לעניין אותך

FE-350-2023-3

הוסקוורנה: חנויות 'פופ-אפ' בשטח במאי וביוני

לכבוד 10 שנים למותג הוסקוורנה המחודש בישראל, בעופר-אבניר יפתחו במהלך מאי ויוני חנויות פופ-אפ בשטח - ניתן יהיה לבצע נסיעת מבחן, לרכוש אופנוע ולקבל אותו במקום

תגובה אחת

  1. Avatar
    אני מסביר לחיים מה הקטע

    כל הפטנטים והעיצובים הם היום פגי תוקף, כולם מעתיקים מכולם.
    אפילו הסינים מעתיקים מעצמם.
    גם כולם מייצרים "סיני" כדי לעמוד בתחרות על כיסו של הלקוח, גם BMW מייצרת "סיני".

    אופנועי ה VIP פרימיום פלוס פלוס, הם עוד שומרים רמה, אבל עולים כמו רולס-רוייס, ולא מספקים הרבה יותר אמינות, רק הרבה יותר יוקרה (סמל סטטוס, ולא יותר מזה).

    הסינים, והיום למעשה כולם למדו מהסינים, כולם חוסכים בכל מקום שאפשר: פלסטיק במקום מתכת, צבע עליון רק באזורים שרואים, מתגים גנריים ולא המסיביים כנהוג בתעשיות הצבאיות, ברגים וחלקים שניתן לייצר ביציקה במקום שיבוב מכני במחרטה או כרסומת (ביציקה הסינים מטביעים את סימני המחרטה או הכרסום)…

    "וכמובן" במירכאות, כי במערב זה היה בהתחלה הלם מוחלט, הסינים מייצרים זול כי הם מייצרים בלי ביקורת איכות (הלקוח עושה ביקורת איכות, ואז מחליפים או מזכים בלי שאלות, וככה גם חוסכים פקידים ועורכי דין), וזה עובד טוב כי שיטות הייצור הפכו ליותר אמינות. ככה היום כולם, לא רק הסינים.

    היום הפערים במחיר בין הסינים למתחרים כבר כמעט ולא קיימים, כי הפערים באיכות כבר כמעט ולא קיימים, אפיל מייצרים באותם מפעלי צד שלישי במזרח (עזבו, לא קיימים פערים באיכות).
    היום קונים עיצוב, קונים שירות… יש תחרות על השדרוגים: ארגזים, מגני מנוע, מגני רוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן