ה-EGO, דגם הסופרספורט החשמלי של היצרנית האיטלקית אנרג'יקה, מקבל רשימת עדכונים לשנת 2020, וכן גרסה מיוחדת לכבוד ניקו רוזברג – אלוף העולם הפורמולה 1 בעונת 2016.
אנרג'יקה (Energica), יצרנית אופנועים חשמליים מאיטליה, מעדכנת את הגרסה הבכירה ביותר בהיצע – האגו. דגם זה הוא הגרסה הספורטיבית המספקת 120 כ"ס, שנשמעים קצת אך טובים להאיץ את האופנוע ל-100 קמ"ש בפחות מ-3 שניות ולהגיע למהירות סופית של 240 קמ"ש. האגו קורסה, אגב, הוא הדגם שמשתתף באליפות ה-MotoE לאופנועים חשמליים.
בשנת 2020 המספרים מטפסים ל-107KW, שהם כ-145 כ"ס. אלו מגיעים עם עקומת מומנט שטוחה לחלוטין – כל הכוח זמין מאפס ועד קצה הסקאלה. מעניין הוא 'מצב החנייה' שמגביל את האופנוע ל-2.8 קמ"ש ומאפשר לנווט בחניון ללא חשש מהתפרצות כוח שתכניס את הרוכב בתוך רכב חונה – כולל מצב רוורס!. באנרג'יקה הצליחו להגדיל את קיבולת הסוללות ואף להקטין את המשקל הכולל של האגו. המטען המהיר מאפשר לסוללות להיטען ל-85% מקיבולתן תוך 20 דקות, ואילו המטען הרגיל ממלא את מיץ החשמל ב-3.5 שעות.
המתלים מורכבים ממזלג מרזוקי 43 מ"מ וביטובו יחיד מאחור – עם כוונונים מלאים. האגו נבלם בעזרת צמד דיסקים צפים בקוטר 330 מ"מ של ברמבו מלפנים, ועם קליפרים רדיאליים. מאחור יש דיסק יחיד בקוטר 240 מ"מ, גם הוא של ברמבו. לסיוע בטיחותי מגיעה מערכת ABS מתקדמת של בוש.
ניקו רוזברג, כאמור אלוף הפורמולה 1 לשנת 2016, מקבל גרסה מוגבלת המוקדשת לו, ולמרות שטרם נחשף מה מיוחד בדגם שלו הוא כבר קיבל סיבוב והעלה סרטון על כך. האגו החדש לשנת 2020 יוצג בתערוכת מילאנו המתחילה השבוע.