דף הבית / חדשות / בטא: גרסת פקטורי ל-EVO טריאל
Beta-EVO-Factory-2020-001

בטא: גרסת פקטורי ל-EVO טריאל

דגם הטריאל של בטא, ה-EVO, מקבל גרסת פקטורי חדשה לשנת 2020 עם 4 מנועים שונים ומספר שדרוגים

EVO, דגם הטריאל של בטא, מקבל גרסת פקטורי חדשה לשנת 2020 עם 4 מנועים שונים: 300 / 250 / 125 סמ"ק שתי פעימות ו-300 סמ"ק 4 פעימות.

חברת בטא האיטלקית מייצרת אופנועי טריאל כבר משנות ה-80 של המאה הקודמת, ובאמתחתה 13 אליפויות עולם ויותר מ-100 אליפויות אזוריות. דגמי ה-EVO, ששודרגו השנה, מציעים כנהוג בעולם הטריאל מנועים שופעי מומנט, שלדות אלומיניום קלות וקשיחות, בולמים פרוגרסיביים, משקלים נמוכים וגרפיקות מודרניות.

בטא EVO 300 Factory 2T
בטא EVO 300 Factory 2T

לשנת 2020 מציעים בטא גם את גרסת הפקטורי – כשמה – מקצועית יותר. בדגמי ה-2 פעימות (כאמור, מנועי 125, 250 ו-300 סמ"ק) מעטפת המנוע מגיעה במגנזיום מושחר והסעפת מטיטניום (רק ב-125 סמ"ק). דיסקיות הקלאץ' מחוזקות, הצילינדר וראש הצילינדר משופרים (ראש הצילינדר צבוע באדום במנוע ה-300 סמ"ק), ומפות מערכת ניהול המנוע מעודכנות.

דגם הפקטורי עם מנוע ה-300 סמ"ק 4 פעימות מציע משתיק מטיטניום ורכיב שליטה אלקטרוני חדש – לשיפור השליטה והחלקות בכל טווח הסל"ד.

השינויים בדגם הפקטורי לעומת הסטנדרטי מבחינת השלדה, הם אפשרויות כוונון נוספות למזלג עם הידראוליקה משופרת ומשולשים מוזהבים וקלי משקל, המאפשרים גם יותר אפשרויות כיוון לכידון. בחלקו האחורי יש בולם מקצועי יותר עם יותר יכולות שיכוך בכל חלקי מהלך הבולם, וכן יותר אפשרויות כוונון. דגמי הפקטורי גם מציעים מערכת בלימה משופרת לעומת הגרסה הרגילה, שמתבטאת בדיסקים ורפידות איכותיים יותר, וכן משבת מנוע המחובר לגוף הרוכב בעזרת שרוך, חישוקי Excel מוזהבים, צמיגי מישלין X-light וגרפיקה ייחודית לפקטורי.

מטרו, יבואנית בטא, מכרו שבע יחידות של דגמי הטריאל ב-2019 ברישוי צהוב, כך שהדגם לא ישפיע משמעותית על גרף המכירות בישראל. כך או כך, נשמח לראות גם את הגרסה הזאת מקפצת לה על סלעים ישראליים.

בטא EVO 300 Factory 4T
בטא EVO 300 Factory 4T

Beta-EVO-Factory-2020-003

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

2025_YAM_XP500ADX_EU_BNC2_ACT_005_03_preview

חדש בארץ: ימאהה טימקס 560 המחודש ל-2025

השוק הישראלי הוא הראשון שמקבל את הימאהה טימקס 560 של 2025, שמקבל מתיחת פנים, תוספת אלקטרוניקה, ומערכות שליטה מתקדמות יותר- גם בגרסה הרגילה וגם ב-TechMAX

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן