אחרי ההצלחה היחסית של הקרוסטריינר 300, בטא מציגה היום את הקרוסטריינר 250 – גרסת 250 סמ"ק לקרוסטריינר המוצלח.
במקור הקרוסטריינר 250 היה מיועד לשווקים שמחוץ לאירופה, אולם בבטא קיבלו את ההחלטה לשווק אותו גם באירופה, לצד הקרוסטריינר 300, כך שהוא עומד בתקנות יורו 4. הפלטפומה היא של הקרוסטריינר 300, רק שבגרסת ה-250 מותקן המנוע הדו-פעימתי של ה-250RR, כשכמו בגרסת ה-300 – הוא עובר שינויים על-מנת לספק רצועת כוח רכה ולינארית, עם שפע מומנט בסל"ד נמוך.
הקרוסטריינר הוא אופנוע אנדורו רך – קטן וקל יותר מאופנוע אנדורו רגיל, עם מתלים פשוטים יותר ומנוע סופר-גמיש, כמעט טריאלי. הוא מיועד לרוכבים מתחילים ורוכבים שמחפשים רכיבת אנדורו טכנית ואקסטרימית יותר. אפשר לומר שהוא ממוקם בין הק.ט.מ פרירייד 250R לבין אופנוע אנדורו דו-פעימתי רגיל. גם בישראל, אגב, הקרוסטריינר 300 נמכר בהצלחה, וכעת כאמור תגיע גם גרסת 250 סמ"ק. היתרון לישראלים – מחיר ביטוח חובה נמוך יותר בקצת יותר מ-1,000 ש"ח.
הקרוסטריינר 250 צפוי להגיע לשווקים האירופאים, ובכלל זה לישראל, כבר במהלך חודש יולי. מחיר טרם פורסם, אולם הוא צפוי להיות זול יותר מגרסת ה-300, כלומר סביב 40 אלף ש"ח, אצל היבואנית החדשה – מטרו מוטור.