בשנה שעברה הציגה ב.מ.וו פלטפורמה חדשה של קטנועי 400 סמ"ק עם ה-C400X, זאת לאחר שב-2011 הציגה את דגמי ה-650 של סדרת ה-C שיצרה נישה של קטנועי פרימיום.
הבוקר (ג') ב.מ.וו מציגה את ה-C400GT – קטנוע תיור שבנוי על פלטפורמת ה-400 סמ"ק שהוצגה בשנה שעברה. הגראן-טוריסמו מכוון בעיקרו לתיור ביחיד או בזוג עם נוחות מקסימלית, כשהמושב המדורג גדל והופך לנוח יותר.
יחידת ההנעה של ה-C400GT היא מנועו של ה-C400X – צילינדר יחיד מקורר נוזל בנפח 350 סמ"ק שמספק 34 כ"ס ומומנט של 3.5 קג"מ. לטענת ב.מ.וו יש מספיק כוח גם לנסיעה עירונית וגם לכבישים ראשיים.
עם תמסורת ה-CVT (וריאטור) המוכרת של ב.מ.וו, ה-GT יוכל לנוע במהירות נמוכה בצורה חלקה ללא כל הפרעות זאת בזכות המנוע הגמיש, כשהמנוע תוכנן למינימום רעידות ומקסימום דינמיות בעזרת מערכת הזרקת הדלק, שוב, כדי להעצים לרוכב חוויית הרכיבה האורבנית.
מיכל הדלק מכיל 12.8 ליטרים, שיחד עם המנוע החסכוני יוכל לגמוע מרחקים ארוכים. רוחב הצמיגים (120 בקדמי 150 באחורי) מספיק כדי לייצר יציבות ובטיחות, כשיש גם מערכת ABS כסטנדרט כמובן.
בצד האלקטרוניקה ב.מ.וו מספקת ל-GT מסך LCD קל לקריאה, בקרת אחיזה, מפתח קרבה KEYLESS, תאורת LED היקפית ושקע 12V.
מבחינת נפח אחסון, ב.מ.וו מתגאים בתא אחסון עמיד למים עם 2 מקומות אחסון, ולמי שרוצה יותר נפח, יש מזוודות צד ייעודיות אופציונליות בתשלום.
"תא אחסון עמיד במים"…? איזה עוד אופציות יש? בחיים לא שמעתי על תא אחסון שנכנסים אליו מים
מעניין אם יגיע ובכמה יעלה יותר מהאיקסמקס