דף הבית / חדשות / ב.מ.וו R18 בגרסת רוח התשוקה
FOTO © BEN OTT

ב.מ.וו R18 בגרסת רוח התשוקה

כבר כתבנו שהקרוזר הגדול של ב.מ.וו, ה-R18, הוא פלטפורמה אחת גדולה לקאסטומיזציה - אבל לדבר הזה לא ציפינו

סדנת עיצוב גרמנית לקחה את הב.מ.וו R18 והפגישה אותו עם ב.מ.וו 328 משנות ה-30, וזאת התוצאה.

ב.מ.וו R18 Spirit of Passion
ב.מ.וו R18 Spirit of Passion

הב.מ.וו R18 הוא הקרוזר הגדול והחדש של ב.מ.וו, שמכוון ישירות לשוק האמריקאי חובב הקרוזרים הגדולים. ב.מ.וו הגו את הקרוזר שלהם כהומאז' עיצובי לאופנועי העבר משנות ה-50, רק בצורה מודרנית כמובן. אנחנו רכבנו על גרסת הפיור והרגשנו שיש מקום להוסיף ולשדרג על פלטפורמת הבסיס, ובמילה אחת: קאסטומיזציה.

ב.מ.וו עצמם מסרו את הבסיס למעצב המוכשר רולנד סנדס, שיצר את ה-R18 דראגסטרויש את ה-Blechmann של ברנהרד ניומן. מה דעתכם עכשיו על גרסתם של 'Kingston Custom' הגרמנים, שחיברו את רוחו ופרצופו של הב.מ.וו 328 משנות ה-30 של המאה הקודמת? מכנית הוא זהה, אך יש כאן מערכת פליטה שונה, מושב מינימליסטי וחיפוי לגלגל האחורי. ליצירה הזאת הם קראו 'Spirit of Passion' – רוח התשוקה.

ב.מ.וו 328
ב.מ.וו 328

FOTO © BEN OTT

FOTO © BEN OTT

FOTO © BEN OTT

FOTO © BEN OTT

FOTO © BEN OTT

FOTO © BEN OTT

FOTO © BEN OTT

FOTO © BEN OTT

FOTO © BEN OTT

FOTO © BEN OTT

FOTO © BEN OTT

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

SYM-2021-002

חדשים בארץ: 5 דגמים של סאן-יאנג

מטרו מוטור משיקה בישראל 5 דגמים חדשים של סאן-יאנג: JET X 125, DRG 160, ג'וימקס Z, קרוזים 300 ומקסים 400; המחירים: מ-16 עד 36 אלף ש"ח

תגובה אחת

  1. Avatar
    קול-בי קריינות ודיבוב

    בגלל הכיסוי הקידמי יש מושב יחיד. כי את הנוסע/ת מחביאים בתוכו. :)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO