בגאס גאס מציגים את הדור החדש של אופנועי המוטוקרוס, המגיעים בשלב ראשון בגרסאות הפקטורי בנפחי 250 ו-450 סמ"ק עם גרפיקת טרוי לי דיזיינס.
בתחילת השנה ה-MC450F, דגם המוטוקרוס הבכיר של גאס גאס, קיבל גרסת פקטורי מיוחדת עם מכלולים איכותיים וגרפיקת טרוי לי של דגמי המרוץ. ציינו בזמנו שדגמי המוטוקרוס של גאס גאס הוצגו מוקדם מהצפוי ולא זכו לקבל את העדכונים המשמעותיים שקיבלו האחיות לפלטפורמה עם הדור החדש לשנת 2023 של ק.ט.מ והוסקוורנה. אלו קיבלו שיפורי מנוע בדגמי הארבע פעימות, שלדה חדשה וקלה יותר, בולמים חדשים ושיפור ממשק הרוכב עם הכלי. נדגיש שבגאס גאס הציגו את דגמי המוטוקרוס לשנת 2023 המתבססים על הדור הקודם, ובינתיים רק גרסאות הפקטורי היוקרתיות מיישרות קו עם הדור החדש.
המנוע מקבל מערכת ניהול עם שני מצבים המופעלים בעזרת כפתור בצד שמאל של הכידון – מפה חלשה ומפה חזקה – וכן בקרת זינוק, בקרת אחיזה, וחיישן התהפכות שמדומם את המנוע אחרי נפילה או התרסקות. יש גיר בן חמישה הילוכים חדש וחלק יותר של Pankl, הכולל גם קוויקשיפטר מההילוך השני עד החמישי שניתן לביטול בלחיצת כפתור על הכידון. הבקרות והקוויקשיפטר מגיעים רק בדגמי הארבע פעימות.
הדור החדש של 2023 כולל שלדה חדשה – חזקה וקלה יותר. החוזק מתבטא בקשיחות מוגברת באזור ראש ההיגוי, ויש גם משולשים חזקים ועמידים יותר, וכן שיפור אזור חיבור הבולם האחורי. שלדת הזנב חדשה, קלה וקשיחה יותר, רגליות הרוכב קלות יותר, רחבות יותר ב-26%, כאשר נקודת החיבור נמצאת מעט יותר פנימה, זאת על-מנת לשפר את היכולת בחריצים עמוקים ובטכניקת הסקראב בקפיצות. גם הזרוע האחורית חדשה וקלה יותר. מזלג ה-WP XACT AER בקוטר 48 מ"מ קיבל כיול מחודש עם שיפור הפרוגרסיביות ב-40 מ"מ האחרונים של המהלך, כאשר בולם ה-XACT האחורי קצר יותר באורכו – אך עדיין מאפשר 300 מ"מ מהלך גלגל בשל שינוי נקודת העיגון של הבולם. הוא גם קל יותר ומספק יותר עמידות לפריצות שמן וחדירת אדמה, ויש ברז עומס קפיץ חדש.
גרסת הפקטורי מגיעה עם עיצוב הזהה לאופנועיהם של ג'סטין בארשה ופירס בראון מאליפויות הסופרקרוס והמוטוקרוס האמריקאיות, המתחרים בקבוצת טרוי לי דיזיין. ברשימת השיפורים בולטת כמובן הגרפיקה הזהה לדגמי המרוצים, כאשר יש אפשרות לקבל גם קיט מדבקות עם המספר '51' – לאלה שרוצים להידמות ל'באם באם' עצמו. יש מושב פקטורי, גריפים רכים יותר של ODI, משולשי פקטורי חזקים יותר המצופים באנודייז אדום, גלגלי פקטורי (חזקים וקלים יותר) מושחרים, דיסק קדמי חצי-צף, מגן גחון, מגן שלדה אדום, מונה שעות מנוע, מתג בורר מפות ניהול מנוע, מערכת פליטה של אקרפוביץ', כיסוי מצמד של Hinson, כידון פאט-באר של Neken ובולמי WP XACT קשיחים יותר.
גרסאות הפקטורי לשנת 2023 של הגאס גאס תהיינה זמינות בארצות הברית בחודש ינואר 2023, ובאירופה בחודש מרץ. הן אמורות להגיע גם אלינו – ברישוי אפור כמובן.