- יתרונות: מנוע 2 פעימות גמיש ומוזרק, קלות רכיבה, משקל נמוך, עיצוב, מחיר נמוך מק.ט.מ
- חסרונות: אבזור, מערכת בולמים יוצאת מתפקוד בעומסים גבוהים
- שורה תחתונה: אותו מכלול התחושות של ק.ט.מ בפחות כסף
- מחיר: 60,900 ש"ח
- מתחרים: ק.ט.מ 250EXC TPI, הוסקוורנה TE250i, שרקו SE-R250, בטא RR250 ו-TM EN250 TSi
- נתונים טכניים: מנוע 2 פעימות, 249 סמ"ק, קוטר קדח ומהלך בוכנה 66.4 / 72.0 מ"מ, מתנע חשמלי, הזרקת דלק אלקטרונית לפתח המעבר TPI, גוף מצערת דל'אורטו בקוטר 39 מ"מ, קירור נוזל, גיר 6 הילוכים, מצמד דיאפרגמה DDS בתפעול הידראולי, שלדת חצי עריסה כפולה מפלדת כרומולי, שלדת זנב אלומיניום, בולמים הפוכים WP XPlor בקוטר 48 מ"מ מתכווננים מלא, מהלך 300 מ"מ, בולם אחורי WP מתכוונן מלא עם מערכת לינקים, מהלך 300 מ"מ, בלמי דיסק 260 ו-220 מ"מ, בסיס גלגלים 1,487 מ"מ, מרווח גחון 360 מ"מ, גובה מושב 950 מ"מ, מיכל דלק 8.5 ל', משקל 106.2 ק"ג (ללא דלק), צמיגים 140/80-18, 80/100-21
צפו בווידאו: גאס גאס EC250 במבחן
צילום ועריכה: אביעד אברהמי
מערכת בולמים יוצאת מתפקוד בעומסים גבוהים?????????????????????
חזרה ליצרן. דחוף!!!!!!!!!!!
איך אפשר לקנות כלי עם הידיעה הזו? לא אומרים תמיד בטיחות לפני הכל?
בולמים לא בלמים