בסוזוקי מציגים את גרסת +GSX-S1000GX, שמתגברת עם מזוודות צד את אופנוע התיור-קרוסאובר הגדול והחדש.
בתערוכת מילאנו האחרונה הציגו בסוזוקי את ה-GSX-S1000GX אליו התייחסנו כאל האופנוע הטכנולוגי ביותר של סוזוקי בכל הזמנים. הוא מבצע קפיצת מדרגה עצומה ביחס לטכנולוגיות ששימשו את סוזוקי עד כה, כשבסוזוקי קופצים לחזית הטכנולוגיה המודרנית עם אופנוע ספורט-תיור גדול הבנוי סביב ה-GSX-S1000.
גרסת הפלוס (+) החדשה מאפשרת ללקוח לרכוש היישר מהיבואן המקומי גרסה מאובזרת עם מזוודות צד קשיחות אשר מוסיפות 36 ליטר סך-הכל של נפח מטען, כאשר בכל מזוודה ניתן – כך-לפי סוזוקי – להכיל קסדה מלאה. תוספת המחיר הנדרשת באירופה עומדת על 1,100 אירו, כאשר החיסכון לצרכן מתבטא ב-175 אירו, באם היה בוחר לרכוש סט מזוודות צד בנפרד.

הבסיס אינו משתנה כאשר המנוע הוא אותו 4 צילינדרים בשורה המוכר, בנפח 999 סמ"ק, כשכאן בגרסת ה-GX הוא מפיק 152 כ"ס ב-11,000 סל"ד ו-10.8 קג"מ ב-9,250 סל"ד. מסביבו אותה שלדת קורות אלומיניום (עם ההתאמות לגרסת ה-GX), עם שלדת זנב מאלומיניום ועם זרוע אחורית המוכרת מדגמי ה-GSX-R הספורטיביים.
מערכת המתלים מקבלת מערכת בולמים חשמלית סמי-אקטיבית חדשה של שוואה (SAES – Suzuki Advanced Electronic Suspension), כשמהלכי הגלגל ארוכים יותר מהמקור ועומדים על 150 מ"מ בשני הצדדים לטובת נוחות וספיגה. למערכת יש כיוון עומס קפיץ אלקטרונית לבחירה של הרוכב, וניתן לבחור 4 מצבי פעולה: קשה, בינוני ורך, ומצב כיוון עצמי שבו ניתן לכוון בנפרד את שיכוכי הכיווץ וההחזרה ב-3 מצבים כל אחד. מערכת המתלים מחוברת לניהול האופנוע ול-IMU החדש, ועליה הטמיעו בסוזוקי מערכות לבקרת יציבות ולרכיבה חלקה בתנאי אספלט שבור.
בסוזוקי הטמיעו למערכת ניהול המנוע בקרות מתקדמות הנתמכות ב-IMU. כך למשל יש בקרת אחיזה ב-7 מצבים ו-ABS להטיה, בקרת ווילי ובקרת מניעת הרמה של הגלגל האחורי תחת בלימה חזקה. יש שלושה מצבי רכיבה: אקטיב, בסיסי ונוחות, כשכל מצב שולט על בקרת האחיזה, בקרת הווילי, מערכת המתלים החשמלית, ומערכת בקרת המומנט בגלגול החדשה, כשהרוכב יכול לכוון כל מצב רכיבה באופן אישי.
בקרת המומנט בגלגול היא בעצם יישום מתקדם של בקרת האחיזה הפועל בהטיה, כאשר ככל שזווית ההטיה גדולה יותר, כך המנוע מספק פחות כוח ומעדן במקביל את אופי העברת הכוח לגלגל. המערכת מתחשבת גם במהירות הנסיעה של האופנוע, והיא מוטמעת לראשונה בסוזוקי. כך למשל, ביציאות מפניות ניתן לפתוח יותר גז, והמערכת תדע להתאים את כמות פתיחת המצערת לזווית ההטיה ולמהירות, וכמובן שגם למצב האחיזה של הצמיג האחורי באספלט.
יש כמובן מצערות חשמליות, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, וכן מערכת בקרת שיוט המאפשרת להעביר הילוכים בזמן עבודתה, בקרת בלימה בשיפוע המונעת הרמה של הגלגל האחורי בבלימה בירידה, התנעה קלה (לחיצה קצרה על כפתור ההתנעה עד להתנעה), וכן מייצב סל"ד סרק.
העיצוב חדש לחלוטין, מודרני, ואפילו נועז כשנזכרים שמדובר בסוזוקי. לדעתנו הוא נראה מעולה, במיוחד מהצד. הארגונומיה כמובן מותאמת לסגמנט ושמה דגש על נוחות זוגית למרחקים ארוכים. המשקף הקדמי מתכוונן ל-3 מצבים, והפנסים מסוג LED היקפי.
בסביבת הרוכב יש מסך TFT בגודל "6.5 מכובדים, שדרכו ניתן לשלוט בכל הפרמטרים השונים של הבקרות ושל המתלים החשמליים. המסך כמובן מתממשק לטלפון הסלולרי, ומאפשר ניווט, ביצוע שיחות והודעות, צפייה ביומן, וכן ניגון מוזיקה מהטלפון – הכל דרך אפליקציה ייעודית של סוזוקי לטלפון הנייד. יש גם שקע USB לטעינה בצידו של המסך.
הגרסה הרגילה ביחד עם גרסת הפלוס של הסוזוקי GSX-S1000GX צפויים להגיע ארצה ברבעון הראשון של 2024, כשאז גם ייקבע מחירם בישראל. באנגליה מחירו נקבע על 14,500 ליש"ט לגרסה הרגילה ו-15,599 לגרסת הפלוס כך שלהערכתנו מחירו בישראל יהיה סביב 125 אלף ש"ח עד ל-130 אלף ש"ח.