דוקאטי מציגה במילאנו גרסה מוקטנת למולטיסטראדה – בנפח 937 עם מנועו של ההיפרמוטארד מהדור האחרון. קבלו את המולטיסטראדה 950.
המולטיסטראדה החדש הוא בעיקר גרסה זולה ונגישה יותר למולטיסטראדה. בבסיסו כאמור מנוע הטסטהסטרטה 11 מעלות מקורר הנוזל של ההיפרמוטארד, והוא מציע 4 מצבי ניהול מנוע (ספורט, תיור, אורבאן ואנדורו). ההספק עומד על 113 כ"ס, ושיא המומנט מתקבל כבר ב-3,000 סל"ד ואילך. הזרוע האחורית היא קונבנציונלית דו-צדית כדי להוזיל עלויות, והבולמים מכאניים ומתכווננים באופן מלא בעלי מהלך של 170 מ"מ, כשהפרונט בקוטר 48 מ"מ. פרט לכך האופנוע עוצב מחדש כך שיהיה קטן וקל יותר לרכיבה. המושב חדש לגמרי, בגובה 840 מ"מ, מיכל הדלק בנפח 20 ליטרים, ויש לוח שעונים חדש מותאם לדגם.
הגלגלים במידות "19 ו-"17, והצמיגים – פירלי סקורפיון טרייל – במידות 120/70 ו-170/60 בהתאמה. הבלמים – דיסקים בקוטר 320 מ"מ עם קליפרים רדיאליים מלפנים, ודיסק בקוטר 265 מ"מ מאחור. למולטיסטראדה 950 חבילת האלקטרוניקה הבסיסית של דוקאטי הכוללת ABS בעל 3 מצבים ובקרת החלקה בעלת 8 מצבים. המולטיסטראדה 950 מגיעה בגרסה אחת בלבד (אין גרסת S), ובסכמות צביעה אדומה ולבנה.
בדוקאטי מציעים למולטיסטראדה 950 ארבע חבילות אבזור בהתאם לייעוד, כשכל חבילה מציעה תוספות כמו מגנים, פנסים, מיגון רוח, מזוודות, רגלית אמצע וכו'.