דף הבית / חדשות / הונדה: בקרוב X-ADV בנפח של 300 סמ"ק
Honda-X-ADV-014

הונדה: בקרוב X-ADV בנפח של 300 סמ"ק

משפחת ה-X-ADV של הונדה מתרחבת עם דגם חדש - איקס-אד בנפח 300 סמ"ק עם המנוע המוצלח של הפורצה

בהונדה מרחיבים את ליין ה-X-ADV, ויציגו בקרוב איקס-אד בנפח 300 סמ"ק עם המנוע המוצלח של הפורצה 300. 

ה-X-ADV המוצלח של הונדה (בתמונה בראש הידיעה) מציע מנוע טווין מקבילי בנפח 745 סמ"ק ותמסורת שמגיעים ישירות מהאינטגרה – המקסי-סקוטר המוכר של הונדה, עם התאמה וכיול שונה לדגם האדוונצ'ר. לאחרונה דיווחנו שדגם בנפח 150 סמ"ק (וייתכן שגם 125 סמ"ק לשוק האירופאי) אמור לצאת לקראת סוף השנה, והוא לא יהיה מיועד לשטח לאור מערכת המתלים הפשוטה יותר והחישוקים היצוקים, אבל העיצוב נאמן למקור.

כעת השמועות מדברות על דגם 300 סמ"ק האמור להצטרף למשפחת ה-X-ADV – מהלך הגיוני ביותר מצד הונדה. הוא יישא את המנוע המוצלח של הפורצה 300 (שניצח במבחן השוואתי אצלנו לא מזמן), עם 25 כ"ס מ-279 סמ"ק, ובקרת אחיזה שסביר להניח שתגיע לאיקס-אד. עדיין לא ברור מה יהיה הכיוון שהונדה יבחרו עם הדגם הזה – מזלג הפוך וחישוקי שפיצים, כלומר יכולות שטח אמיתיות, או מזלג קונבנציונלי וחישוקים יצוקים לשימושי כביש טהורים, כשרק העיצוב הפונקציונלי יישאר קרוב למקור. לדעתנו בהונדה יבחרו באופציה השנייה. נציין שלפורצה יש גם גרסת 250 סמ"ק, וייתכן שבהונדה ישחררו X-ADV גם בנפח הזה, כשכל השאר זהה ל-300.

כך או כך, לשני הדגמים הקטנים יש סיכויי הצלחה גדולים אצלנו ובעולם – בדיוק כמו האח הגדול. נעדכן כשיתבררו פרטים נוספים.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

2025_YAM_XP500ADX_EU_BNC2_ACT_005_03_preview

חדש בארץ: ימאהה טימקס 560 המחודש ל-2025

השוק הישראלי הוא הראשון שמקבל את הימאהה טימקס 560 של 2025, שמקבל מתיחת פנים, תוספת אלקטרוניקה, ומערכות שליטה מתקדמות יותר- גם בגרסה הרגילה וגם ב-TechMAX

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן