דף הבית / חדשות / הונדה: ה-NC750X מתעדכן ל-2021
2021 HONDA NC750X

הונדה: ה-NC750X מתעדכן ל-2021

הונדה משדרגת את ה-NC750X ל-2021, עם עיצוב מחודש, תוספת כוח למנוע, אלקטרוניקה משופרת ושיפורי שלדה; הדור הרביעי של ה-NC750X

הונדה חושפת את הדור הרביעי של האדוונצ'ר-כביש הבינוני – ה-NC750X – עם עיצוב מעודכן, מנוע חזק יותר, שיפורי שלדה ועדכוני אלקטרוניקה ובקרות.

ה-NC700X המקורי הוצג בשנת 2012 כאדוונצ'ר-כביש יעיל וחסכוני עם מנוע טווין מקבילי בנפח 670 סמ"ק ואופציה לגיר DCT. ב-2014 הנפח גדל ב-75 סמ"ק ל-745 סמ"ק, עדכון משמעותי נוסף התבצע ב-2016, ושנתיים לאחר מכן התווספו גם בקרת אחיזה וגרסת A1. כעת ל-2021, ה-NC750X מקבל עדכון משמעותי נוסף, כשלמעשה מדובר בדור הרביעי של האדוונצ'ר-ספורט הפשוט אך פופולרי.

2021 HONDA NC750X
2021 HONDA NC750X

כמו ב-X-ADV החדש, גם ה-NC750X של 2021 מקבל את המנוע המשודרג עם התוספת של 4 כ"ס שמביאה אותו ל-58.6 כ"ס (43.1 קילוואט), כשכמובן שיש גם גרסה המוגבלת ל-35 קילוואט לרישיון נהיגה A1. ההספק הגבוה יותר מתפשר על-ידי העלאת מהירות המנוע המקסימלית ב-600 סל"ד, כשכעת ההספק המקסימלי מתקבל ב-6,750 סל"ד. המומנט המקסימלי, 7 קג"מ, מתקבל ב-4750 סל"ד. עוד שיפורים בגזרת המנוע תמצאו בצמד הקלאצ'ים של גיר ה-DCT אשר חוזקו, וכן בשלושת ההילוכים הראשונים, שבהם יחס ההעברה קוצר לצורך תאוצות ספורטיביות יותר.

ניהול המנוע חדש גם הוא, כשכעת המצערות החשמליות מציעות 4 מצבי רכיבה (ספורט, גשם וסטנדרט), וכן מצב רביעי שאותו הרוכב יכול לכוון בהתאם להעדפותיו – תגובת מנוע, התערבות בקרת אחיזה ומצב גיר DCT. גם בקרת האחיזה שופרה, וכעת היא מציעה 3 מצבי התערבות וניתוק מוחלט, וכן תוכנה מתקדמת יותר עם פעולה רכה יותר. גם ניהול גיר ה-DCT שופר, וכעת הוא מציע 4 מצבים לבחירת הרוכב ופעולה חלקה יותר.

שלדת צינורות הפלדה חדשה ל-2021, כשהיא חזקה יותר ויחד עם זאת קלה יותר – אם כי הגאומטריה לא השתנתה כלל. גם המשקל הכללי של ה-NC750X יורד ב-6 ק"ג ל-214 ק"ג לגרסת הגיר הרגיל ול-224 ק"ג לגרסת ה-DCT (משקל מלא). גובה המושב ירד ב-30 מ"מ, וכעת הוא עומד על 800 מ"מ, וזה קורה בזכות קיצור מהלכי המתלים ל-120 מ"מ (153.5 מ"מ מלפנים ו-150 מ"מ מאחור בגרסאות הקודמות) – מה שמעיד יותר מכל על אופיו הכבישי של ה-NC750X. העיצוב מתחדד ומתעדכן, כשה-NC750X מקבל את מתיחת הפנים המשמעותית ביותר בכל שנות הדגם – עם חזית חדשה ומחודדת, ועם פאנלי צד משולבים. יש גם משקף קדמי חדש, כשלטענת הונדה הוא יעיל יותר בהסטת רוח מגוף הרוכב. גם תא האחסון שנמצא במקום מיכל הדלק גדל – ל-23 ליטרים.

מערכות האלקטרוניקה והבקרות מיישרות קו עם המצופה ב-2021. יש כאמור מצערות חשמליות עם 4 מצבי רכיבה, בקרת אחיזה עם 3 מצבי התערבות וניתוק, ומערכת ABS למניעת נעילת גלגלים. מסך המידע נשאר מסוג LCD ולא משודרג ל-TFT, אולם יש פנסי LED היקפיים – כולל בפנס הראשי החדש.

ה-NC750X החדש צפוי להגיע ארצה בתחילת 2021 – אז גם יתפרסם מחירו.

2021 HONDA NC750X
2021 HONDA NC750X
2021 HONDA NC750X
2021 HONDA NC750X
2021 HONDA NC750X
2021 HONDA NC750X
2021 HONDA NC750X
2021 HONDA NC750X
2021 HONDA NC750X
2021 HONDA NC750X
2021 HONDA NC750X
2021 HONDA NC750X
2021 HONDA NC750X
2021 HONDA NC750X
2021 HONDA NC750X
2021 HONDA NC750X

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

2025 KTM SX-F FACTORY EDITIONS-9

ק.ט.מ: גרסאות המוטוקרוס פקטורי של 2025

כמדי שנה, ק.ט.מ חושפת את גרסאות הפקטורי של דגמי המוטוקרוס, הכוללים - פרט לשפע תוספות - מערכת מדידת נתונים מתקדמת לשליטה בניהול המנוע ובנתוני הרכיבה

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן