דף הבית / חדשות / הונדה מעדכנת את משפחת דגמי הפורצה ל-2025
25YM Honda Forza 750

הונדה מעדכנת את משפחת דגמי הפורצה ל-2025

בהונדה מבצעים מתיחת פנים לפורצה 125, 350 ו-750 עם התאמות לתקנות המעודכנות של פליטת המזהמים ועם שדרוגים נוספים לגרסה הבכירה

שלושת דגמי הפורצה של הונדה – 125, 350 ו-750 סמ"ק – מקבלים לשנת 2025 עיצוב מעודכן ועוד נגיעות אלקטרוניות לצד יישור קו עם תקנות פליטת המזהמים.

25YM Honda Forza 750
25YM Honda Forza 750

הפורצה 750 הוא התשובה האחרונה של הונדה לסגמנט המקסי-סקוטרים הלוהט. יחד עם ה-X-ADV (ששודרג ממש לאחרונה לשנת 2025) הוא משלים מתקפה דו-ראשית על הסגמנט, עם צמד כלים שתוקפים מכיוונים שונים. בעוד ה-X-ADV בנוי בקונספט של מקסי-סקוטר-אדוונצ'ר-שטח, הפורצה הוא מקסי-סקוטר ספורט-תיור לכביש, או GT בשפת הונדה.

ההונדה פורצה 300 הוצג בשנת 2013, וב-2018 קיבל שדרוג משמעותי, כאשר אלינו הגיע רק הדגם המוקטן המיועד לשווקים מצומצמים – הפורצה 250, שהתאים למדרגות הביטוח הארכאיות הייחודיות לארצנו. שנה מאוחר יותר עשה עלייה הדגם הגלובלי, ההונדה פורצה 300, והוא נבחן כאן ואף ניצח את מבחן קטנועי ה-300 סמ"ק שערכנו ב-2019. לאחר מכן הגיעה גרסת ה-350 החדשה. מתחת לשני הדגמים קיימת גם גרסת 125 סמ"ק קטנה.

לשנת 2025 מבצעים בהונדה מתיחת פנים למשפחת הדגמים, ובקורלציה מלאה ל-X-ADV750 המעודכן יש מתיחת פנים עיצובית הכוללת עיצוב חד ואגרסיבי יותר, עם חזית חדשה הכוללת פנסים קטנים וחדים יותר. אלו כוללים גם את המאותתים, וכן תאורת יום DRL, ופנסי LED היקפיים. גם כאן מתגאים בשימוש בחומרים ממוחזרים מתעשיית הרכב ('biomass material Durabio') לייצור חלקים שונים בדגמי הפורצה.

25YM Honda Forza 350
25YM Honda Forza 350

גרסת ה-750 סמ"ק הבכירה מקבלת גם משקף קדמי גדול יותר, משטח רגליים חדש ורחב יותר, וגם המושב חדש, כשהוא רך יותר ואמור לספק יותר נוחות לרוכב. שלושת הנפחים מקבלים את מסך ה-TFT החדש בגודל "5, אשר מיישר קו עם שאר דגמי הונדה המודרניים. הוא כולל תצוגה חדשה, ממשק משתמש חדש וקל יותר לתפעול, וכן חיבור לטלפון הנייד דרך אפליקציה של הונדה, הכוללת גם תוכנת ניווט. התפעול דרך מתג 4 כיוונים חדש בבית המתגים השמאלי, ב-750 יש גם בקרת שיוט שמגיעה כסטנדרט, וגם היא מתופעלת מבית המתגים השמאלי החדש.

המנועים בכולם מותאמים לתקנות יורו 5+ , כשב-750 יש את מנוע הטווין המקבילי שנותר ללא שינוי והוא מפיק 58 כ"ס ו-7 קג"מ. המצערות חשמליות, ויש כעת 4 מצבי רכיבה קבועים (סטנדרט, ספורט, שטח, גשם) השולטים על כוח המנוע, בקרת האחיזה ובלימת המנוע, ועוד מצב נוסף שאותו הרוכב יכול לכוון בהתאם להעדפותיו. תיבת ה-DCT שופרה בתוכנה, כשבהונדה טוענים שכעת היא חלקה יותר במהירויות נמוכות ובפניות. בנוסף, לכל אחד מארבעת מצבי הרכיבה יש את המפה שלו לתפעול התיבה. אין שינוי במנועים או במכלולים של גרסאות ה-350 סמ"ק ו-125 הסמ"ק.

דגמי ההונדה פורצה המעודכנים לשנת 2025 צפויים להגיע ארצה בתחילת שנת 2025 – אז גם ייקבעו מחיריהם בישראל.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

2025_YAM_XP500ADX_EU_BNC2_ACT_005_03_preview

חדש בארץ: ימאהה טימקס 560 המחודש ל-2025

השוק הישראלי הוא הראשון שמקבל את הימאהה טימקס 560 של 2025, שמקבל מתיחת פנים, תוספת אלקטרוניקה, ומערכות שליטה מתקדמות יותר- גם בגרסה הרגילה וגם ב-TechMAX

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן