לצד דגמי ה-300 סמ"ק החדשים שיגיעו בהמשך גם לאירופה, ביצעו בהונדה עדכונים ושיפורים גם לדגמי ה-CRF250L ו-הCRF250 ראלי בגזרת המנוע, המתלים והאבזור.

לשנת 2021 קיבלו צמד הדגמים הדו-שימושיים הקטנים של הונדה רשימת עדכונים שמתחילה במנוע המותאם לתקנות פליטת המזהמים יורו 5. המנועים קיבלו גם גל זיזים חדש לשיפור אספקת הכוח בסל"ד נמוך ובינוני. חמשת ההילוכים הראשונים קיבלו יחסי העברה מעט קצרים יותר, עם יחס העברה גבוה יותר להילוך השישי – לטובת שיוט. בנוסף, נעשו שינויים בתיבת האוויר ובמערכת הפליטה.
מהלך המתלים גדל ב-10 מ"מ מלפנים וב-20 מ"מ מאחור, עובדה שתורמת גם להגדלת מרווח הגחון ב-30 מ"מ. הדגמים החדשים קלים ב-4 ק"ג לעומת הקודמים. המושב בדגם ה-L צר במעט ביחס לקודמו, בעוד המושב בדגם הראלי מקבל תוספת רוחב של 20 מ"מ, וכן 2 ליטרים נוספים למיכל הדלק לסך של 12 ליטרים. שני הדגמים מקבלים תאורת LED ראשית, כמו גם במאותתים.
צמד הדגמים החדשים צפויים להגיע ארצה בתחילת 2021 – אז גם יתפרסמו מחיריהם.

מה התועלת לקנות כלי 250
כשעוד רגע הביטוח חובה עולה מדרגה ל 300