שנה לאחר שדרוג סדרת ה-CB500 של הונדה, מקבל ה-REBEL – היושב על אותה הפלטפורמה – את אותם העדכונים שמכניסים אותו לשנת 2020.
הרבל 500 של הונדה לקח את מנוע הטווין של סדרת ה-CB500, וסביבו בנו בהונדה אופנוע עם מראה וסגנון של קרוזר. לגישתה של הונדה, הדבר נועד להרחיב את היצע הדגמים ולפנות לרוכבים שזה המראה שמדבר אליהם, וגם לצאת מהקו שבו הולכות רוב החברות בשנים האחרונות כשזה מגיע לאופנועים בנפחים קטנים עד בינוניים. בהונדה הציגו את הרבל בגרסאות 500 סמ"ק (למבחן עליו – כאן) ו-300 סמ"ק, שלא יובא לארץ.
בשנה שעברה סדרת ה-CB500, שעימה חולק הרבל 500 את הפלטפורמה, עברה שדרוג במנוע ובבולמים ושינויים במערכת הפליטה. השנה הגיע תורו של הרבל לקבל את אותם השדרוגים.
בראש הרשימה יש את המנוע אשר עבר מספר שינויים, וכעת הוא חזק יותר בין בטווח הביניים בו הרוכב מבלה את רוב זמנו, כלומר בין 3,000 ל-7,000 סל"ד, ויש גם קלאץ' מחליק. בנוסף, הרבל קיבל בולם אחורי חדש ושדרוג והקשחה למזלג, וכן אפשרויות כיוון. יש גם לוח שעונים LCD חדש, צבעוני וברור יותר, הכולל גם תצוגת הילוך ומד דלק, וכן פנסי LED היקפיים חדשים – כולל פנס ראשי חדש וייחודי עם 4 פנסי LED. התווספה גם מערכת פליטה חדשה עם דוד חדש כנדרש בשנת 2020 עם תקנות יורו 5.
הרבל יגיע ב-2020 גם בגרסת 'S' חדשה, אשר מוסיפה פרטי קוסמטיקה ביחידת התאורה, המזלג והמושב. אנו מניחים שגרסת ה-500 סמ"ק תגיע לישראל בתחילת שנת 2020 ותשמור על מחירה הנוכחי – סביב 46 אלף ש"ח.
ראיתם אם החדשות
איזו נסיקה במספר ההרוגים והפצועים קשה מאופנועים
למה אנחנו לא מפגינים בעניין הזה
למה אין רעש על חוסר הבטיחות של הרוכבים
אנחנו רק רוצים לרכב בטוח
צריך לפתוח הכל ליבוא כלים מקביל ושירות של יבואן ראשי