בהוסקוורנה מציגים ל-2025 גרסה מעודכנת של ה-FS450 – אופנוע הסופרמוטו התחרותי – עם מזלג חדש ועם עדכוני שלדה וגרפיקה מעודכנת.
בהוסקוורנה מעדכנים לשנת 2025 את הדור החדש שהוצג לפני שנתיים של מכונת הסופרמוטו התחרותית למסלול, שהוצגה לראשונה בשנת 2016 ויושבת כמובן על פלטפורמת ה-FC450 – המוטוקרוס 450 של הוסקוורנה.
השינויים לשנת 2025 מתרכזים במזלג WP XACT בקוטר 48 מ"מ בטכנולוגיית קארטיג' סגור (Closed Cartridge), שמחליף את מערכת האוויר (AER) בגרסה הקודמת. לצד זה יש כיסויי רדיאטור עם עיצוב חדש ומיקום ורגליות רוכב קטנות יותר, למניעת שפשופם באספלט. מושב הרוכב מקבל עוד 5 מ"מ של גובה (בנקודתו הנמוכה ביותר) לשיפור התנועתיות של הרוכב. ציפוי חדש של הזרוע האחורית אמור לשפר את העמידות של מוביל השרשרת.
מעבר לכך המנוע נשאר זהה, כאשר מדובר על מנוע ארבע פעימות בעל צילינדר יחיד בנפח 449.9 סמ"ק, אשר מספק 63 כ"ס. המנוע מורכב בשלדה בזווית מעט שונה מאשר בדגם המוטוקרוס על-מנת להוריד את מרכז הכובד. מבחינת אלקטרוניקה יש בקרת אחיזה מתנתקת, בקרת זינוק, ושני מצבי ניהול מנוע המופעלים מהכידון. יש גיר בן חמישה הילוכים, כאשר מערכת ההילוכים כוללת גם קוויקשיפטר להעלאת ההילוכים מההילוך השני עד החמישי, והוא ניתן לביטול בלחיצת כפתור על הכידון. יש גם מצמד של ברמבו עם מערכת נגד נעילת גלגל של סוטר (Suter), בלמי הברייקינג כוללים קליפר רדיאלי בעל 4 בוכנות ודיסק קדמי צף בקוטר 310 מ"מ, ודיסק אחורי בקוטר 220 מ"מ. חישוק האלפינה הקדמי בקוטר 16.5″, כשעליו צמיג במידה 125/75, ומאחור יש חישוק בקוטר 17″ וצמיג במידה 165/55. ה-FS450 מגיע עם צמיגי סליקס של מצלר Racetec SM K1, הייעודיים לרכיבת סופרמוטו תחרותית. המשקל עומד על 108.9 ק"ג (1.3 ק"ג יותר מהגרסה הקודמת).
נשק המסלול של הוסקוורנה צפוי להגיע לישראל, ברישוי אפור כמובן, ועם הגרפיקה החדשה לשנת 2025. אין עדיין מחיר עדכני בישראל לדגם החדש.