העתיד מתקרב בצעדי ענק, ויצרניות האופנועים עסוקות במציאת מקומן בדרישת החובה לאפס פליטת מזהמים. הפתרון החם ביותר הוא המנוע החשמלי. דוקאטי, טריומף, קוואסאקי, והארלי דיווידסון הן חלק מהיצרניות שכבר שמו את הצלב על המטרה. ב.מ.וו, שכבר דיווחנו על פתרון אחד שלהם לסוללה חשמלית בדמות מיכל דלק אלסטי, הודיעו על אופנוע קונספט חדש, שנראה בשל לייצור. הכירו את הויז'ן DC רודסטר (Vision DC Roadster).
ב.מ.וו, שמאוד מחוברים לתצורת מנוע הבוקסר שלהם (צמד בוכנות המסודרות בצורה אופקית בכיוונים הפוכים מימין ומשמאל וחובטות בגל הארכובה – מפה המושג 'בוקסר'), המלווה אותם מעל 90 שנה, שימרו את העיצוב הייחודי והרחב של בסיס המנוע גם עם דגם ה-DC רודסטר. המעצבים לקחו את הסוללה, ולאחר כבוד הרכיבו סביבה את צלעות הקירור – שנעות החוצה כשמפעילים את המנוע ומזכירות מאוד את המנוע המקורי – ושלדת אלומיניום. בב.מ.וו הדגישו את המאמץ בחסכון במשקל עם השימוש גם בקרבון בשלדה ושאר המכלולים.
העיצוב, שפעם היינו קוראים לו עתידני, משלב חזית נמוכה וארוכה וחלק אחורי קצר וגבוה. גל הינע חשוף ומזלג דואולבר (Duolever). בצמיגי המצלר, הייעודיים לדגם, מוטבעים מחזירי אור שתורמים לנראות ומתחברים לאור אחיד כשהגלגל בתנועה.
אין נתוני כוח והספק למנוע, מחירים או אם בכלל הויז'ן DC רודסטר יגיע לייצור סדרתי. לפי הכיוון שהתעשייה צועדת אנו בטוחים שגרסה קרובה לדגם קונספט שהוצג תגיע לשלבי ייצור.
נציין שבב.מ.וו כבר מייצרים את ה-C Evolution – הקטנוע החשמלי שלהם – החל מ-2013, כשב-2016 הוא שודרג לדור השני שלו, והוא נמכר ברחבי אירופה ככלי עירוני ופרברים נטול מזהמים.