מוטו 24, יבואנית אופנועי VOGE לישראל, מודיעה על הגעתו ארצה של ה-300 ראלי – אופנוע דו-שימושי למתחילים עם חישוק קדמי בקוטר 21″ ועם יכולות שטח לא מבוטלות.
הווג 300 ראלי הוא בייבי-אדוונצ'ר של ווג הסינית, כשהוא מציע מפרט טכני מכובד למדי ועל פניו נראה מבטיח ובעל יכולות שטח טובות. אחד כזה מקורי לגמרי התחרה בראלי הלאס האחרון שהתקיים ביוון, כשלצד יכולות השטח הוא מציע גם מיגון רוח ומושב נוח כיאה לאדוונצ'ר – גם אם קטן נפח. הווג 300 ראלי נכנס לקטגוריית הבייבי אדוונצ'רים, שנציגה העיקרי נכון להיום הוא הק.ט.מ 390 אדוונצ'ר, אולם הוא יושב על סגמנט מקביל להונדה CRF300L.
המנוע מוכר בפלטפורמת ה-300 של ווג, כלומר סינגל בנפח 292 סמ"ק המפיק 29 כ"ס ב-8,500 סל"ד ו-2.55 קג"מ ב-7,000 סל"ד, בעל גל זיזים כפול, מקורר נוזל ועם מערכת ניהול מנוע של בוש. ה-300 ראלי הוא אופנוע דו-שימושי המאפשר לרדת לשטח קל ואף יותר, עם חישוקי שפיצים בקוטר "21 מלפנים ו-18″ מאחור וצמיגים במידות 90/90 מלפנים ו-140/80 מאחור. מלפנים יש מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ עם מהלך גלגל של 205 מ"מ, ומאחור בולם יחיד מתכוונן לעומס קפיץ, בעל מנגנון לינקים לפרוגרסיביות. מערכת הבלמים כוללת דיסק יחיד מלפנים בקוטר 265 מ"מ ודיסק בקוטר 220 מ"מ מאחור, כשיש גם מערכת ABS של בוש הניתנת לניתוק. גובה המושב 915 מ"מ, מרווח הגחון עומד על 310 מ"מ, מיכל הדלק בנפח 11 ליטרים, והמשקל המלא עומד על 158 ק"ג.
מחירו של הווג 300 ראלי נקבע ל-27,500 ש"ח (בתקופת ההשקה) ולאחר מכן 28,900 ש"ח.
כלי נחמד מאוד
ביקורות אוהדות באירופה
עכשיו כשהמחיר של ההונדה CRF300 הוזל
קשה למצוא הצדקה להעדיף את הסיני במחיר הזה.