מטרו מוטור, יבואנית קאוואסאקי בישראל, משיקה את הנינג'ה 400 RE – דגם ייעודי מאובזר ומוכן למסלול המרוצים.
עם פתיחתם של 3 מסלולי אספלט – מוטורסיטי, פצאל וערד – דגמי הביניים זוכים לביקוש רב בשל עלויות הרכישה והתפעול הנוחות ביחס לאופנועי מרוץ בנפחים גבוהים יותר, וכן בשל היותם בית ספר מעולה לרכיבת מסלול. הנינג'ה 400 RE המוכן למסלול עומד בסטנדרטים בינלאומיים ובתקנוני המרוצים הרשמיים, ונחשב לדגם אידאלי לאימונים ותחרויות בקטגוריית הסופרספורט 300 הפופולרית. במטרו מתכוונים להשיק בעתיד דגמים נוספים מוכנים למסלול.

400 RE
הנינג'ה 400 RE, המבוסס על הנינג'ה 400, יימכר ברישוי אפור כשהוא מוכן למסלול עם שורה ארוכה של שיפורים ואביזרים, שהופכים את פלטפורמת הנינג'ה 400 למכונת מסלול.
רשימת התוספות – נינג'ה 400 RE
- מערכת פליטה למרוצים אקראפוביץ' פול סיסטם
- בולם אחורי Bitubo מדגם XXT11 – מתכוונן מלא
- קיט קארטרידג'ים לטלסקופים מבית Bitubo – מתכוונן מלא
- מחשב Power Commander לניהול יחס דלק / אוויר
- קוויקשיפטר להעלאת הילוכים של Dynojet
- רירסט (רגליות רוכב למרוצים) מתכוונן
- קליפ-אונים רחבים למסלול
- קלאץ' מחוזק – ייעודי לעומסי מסלול
- סט פיירינג מלא למרוצים
האבזור והמערכות המשופרות מורידים את המשקל הרטוב בכ-28 קילוגרם ביחס לנינג'ה 400, ומקרבים את גרסת ה-RE ל-140 ק"ג רטובים.
הנינג'ה 400 RE יוצע רישוי אפור במחיר של 53,400 ש"ח, וזאת על-ידי זיכוי עבור החלפים המקוריים שהוחלפו, שערכם 7,500 ש"ח.
ניתן יהיה לרכוש את הנינג'ה 400 RE גם בגרסת רישוי צהוב חוקית לכביש הציבורי. גרסה זו תוצע ללא פיירינג מרוצים, ללא מערכת ניהול המנוע ועם דוד פליטה של אקרפוביץ' העומד בתקינת כביש. מחיר גרסה זו 57,400 ש"ח.
מוזמנים לקרוא גם על הימאהה YZF-R3 שבנינו למסלול לפי תקנות הסופרספורט 300 העולמי: חלק ראשון, שני, שלישי והמשך השיפורים.