תערוכת מילאנו הייתה הפלטפורמה להצגת הרויאל אנפילד Flying Flea וההונדה עם EV Fun וה-EV Urban.
נתחיל עם היצרנית ההודית, שמתכוונת להציג את הדגם החשמלי הראשון בהיסטוריה בת 123 השנים. והשם שנבחר (פרעוש מעופף) גם הוא משחר ההיסטוריה, שכן ב-1940 תכננו ברויאל אנפילד אופנוע קל וזריז שאפשר להצניח אותו מעבר לקווי האויב בזמן מלחמה.
הקונספט החשמלי הוצג בשתי גרסאות: האחת בעיצוב יותר קלאסי (FF-C6) והשנייה במוטיב של סקרמבלר (S6). לשתיהן שלדה מאלומיניום ומזלג אלומיניום שקיבל השראה מדגמים משנות ה-20 וה-30 עם הבולם שנמצא חשוף בין שתי הזרועות הבוהקות (Girder fork). אין מידע לגבי הסוללה או טווח הרכיבה האפשרי, אך נראה כי הם מכוונים יותר לרכיבות אורבניות. לשני הדגמים יהיו מערכות אלקטרוניקה המאפשרות בקרות בלימה ואחיזה גם בפניות, מצבי מצערת, בלימה ורגנרציה שונים וחיבור מרחוק למצב הסוללה דרך אפליקציה ייעודית. ברויאל אנפילד מאמינים כי האופנוע עצמו יוצג כבר במהלך שנת 2026.
הונדה גם הגיעו למילאנו עם חזון חשמלי, שמגדיר שעד לשנת 2030 יוצגו 30 אופנועים חשמליים שונים מטעם הכנף האדומה, כלומר ממוצע של 6 אופנועים חשמליים חדשים בכל אחת מחמש השנים הבאות. הדגמים שהם בחרו להציג במילאנו נקראים EV Fun וה-EV Urban. הפאן הוא למעשה גרסת נייקד ספורטיבית עם מכלולים שמזכירים את ה-CB750 הורנט וטווח רכיבה שיעמוד על כ-160 ק"מ בין טעינה לטעינה. האורבן נראה כמו קטנוע ומיועד לשימוש עירוני יומיומי. אין בשלב זה נתונים בכלל, לא על המכלולים ולא על הסוללות.
עוד דגם שהגיע הוא ה-CUV e, שמיועד להגיע לייצור סדרתי ולהצטרף באירופה ל-EM1 e שהוצג בשנה שעברה. הוא מציע ביצועים וגודל המקבילים לקטנוע 125 סמ"ק, עם סוללה המאפשרת טווח רכיבה של עד 70 ק"מ. ניתן לבחור בין צג LCD בגודל 5″ או צג TFT בגודל 7″, תאורת LED מלאה, שקע USB-C לטעינה, שלושה מצבי רכיבה ואפשרות להילוך אחורי.
מחירון אופנועים לא עולה.