סדנת TFC (ר"ת Triumph Factory Custom) התלבשה על הבונוויל בובר ויצרה גרסה מיוחדת, יקרה ומוגבלת מספרית.
בשנת 2001 החזירה טריומף את השם בונוויל לקו הייצור, נאמנים למקור עם מראה קלאסי ומנוע טווין מקבילי מקורר אוויר בנפח 800 סמ"ק. אופנוע פשוט וזול יחסית. ב-2005 הנפח גדל מעט, כשב-2016 הוצג ה-T120 החדש, עם מנוע מודרני בנפח 1200 סמ"ק, קירור נוזל וגל זיזים עילי יחיד. משפחת הבונוויל כוללת את הבונוויל T120, בונוויל T100, ספידמאסטר וסטריט טווין ובובר, כאשר האחרון מקבל כעת גרסה מיוחדת.
גרסת ה-TFC שמה על גופו צביעה דו-גונית מיוחדת כאשר קטעי הזהב נצבעו בעבודת יד. יש מיכל דלק קטן יותר בנפח 9 ליטר וכיסויי צד מקרבון. יש שרשרת מוזהבת, מושב יחיד מעור, מאותתים אחרים מאחור וכידון שונה וספורטיבי יותר לטובת העמסת משקל מוגברת על הגלגל הקדמי. חישוקי השפיצים מגיעים במידות 19″ מלפנים (מידת צמיג 100/90) ו-16″ מאחור (150/80). הבלמים של ברמבו שודרגו וכוללים צמד דיסקים בקוטר 310 מ"מ וקליפרים רדיאליים בעלי 4 בוכנות מסוג M50. המזלג הוא מסוג אוהלינס NIX30 בקוטר 43 מ"מ והוא חדש על הדגם, כמו-גם הבולם האחורי כאשר שניהם מתכווננים.
המנוע מקבל כאן צמד מפלטים של אקרפוביץ' עם נגיעות קרבון ומצב ספורט במערכת ניהול המנוע, שמספק תגובת מנוע חדה יותר. אין שינוי בנתוני הכוח רק בסל"ד שהם מתקבלים. 80 כ"ס מגיעים לשיא ב-6,000 סל"ד (100 סל"ד פחות) ו-10.7 קג"מ ב-3,750 סל"ד במקום 4,000. המשקל המלא עומד כאן עומד על 237 ק"ג עם מיכל דלק בנפח 9 ליטרים, לעומת 251 ק"ג בגרסה הרגילה ומיכל הדלק בנפח 12 ליטרים (וכמובן בלי הקרבון).
גרסת ה-TFC המיוחדת של הבונוויל בובר תיוצר ב-750 יחידות בלבד, ותעלה באירופה כ-5,000 אירו יותר מאשר הגרסה הרגילה. היא תהיה זמינה בעולם במחצית השנייה של שנת 2025, כאשר סביר להניח כי ניתן יהיה להזמינה בישראל.