הטייגר ספורט 660 – גרסת האדוונצ'ר-ספורט בנפח בינוני לכביש של טריומף עם מנוע הטריפל בנפח 660 סמ"ק – מקבל עדכוני אלקטרוניקה ובטיחות לשנת 2025.
ממש כמו הטרידנט 660 – גרסת הנייקד של טריומף שרוכבת על אותה הפלטפורמה וכבר קיבלה את עדכוני 2025 בחודש שעבר – כך גם גרסת האדוונצ'ר-ספורט בנפח בינוני לכביש שנמצאת באותה הקטגוריה כמו הימאהה טרייסר 700. לשנת 2025 הטייגר ספורט מקבל בעיקר עדכוני אלקטרוניקה, ובראשם חיישן IMU ב-6 צירים המאפשר לנצל את בקרת האחיזה ואת ה-ABS גם במצבי הטיה. בנוסף, מערכות שנרכשו בתוספת מחיר בעבר מגיעות כעת כסטנדרט, כמו בקרת שיוט וקוויקשיפטר דו-כיווני. לשני מצבי המנוע הקודמים (כביש וגשם) נוסף גם מצב ספורט, שמחדד את תגובת המצערת.
מנוע הטריפל בנפח 660 סמ"ק מתעדכן לתקנות זיהום האוויר יורו 5+, אך נשאר זהה בנתוניו לעבר, כשהוא מפיק 81 כ"ס ב-10,250 סל"ד ו-6.5 קג"מ ב-6,250 סל"ד, כש-90% מהם זמינים החל מ-3,000 סל"ד ולאורך כל קשת הסל"ד. יש כמובן גם גרסה מוגבלת הספק ל-47.6 כ"ס (35 קילווואט) עבור רוכבים בעלי רישיון נהיגה A1. בנוסף, יש מצמד מחליק כסטנדרט.
כמו בגרסה שבחנו בישראל, הנתונים נשארים זהים, כאשר מדובר על שלדה עשויה מצינורות פלדה עם מערכת בולמים המורכבת ממזלג הפוך של שוואה SFF בקוטר 41 מ"מ מלפנים עם מהלך של 150 מ"מ, ובולם יחיד של שוואה מאחור בעל אפשרות לכיוון עומס קפיץ עם ברז הידראולי. מערכת הבלימה של ניסין מציעה צמד דיסקים בקוטר 310 מ"מ וקליפרים מפים בעלי שתי בוכנות, זאת יחד עם חישוקי 17″. גובה המושב עומד על 835 מ"מ, מיכל הדלק מכיל 17.2 ליטרים, כשהמשקל הרטוב עומד על 206 ק"ג.
מעבר לשדרוגים שצויינו, מערכות האלקטרוניקה כוללת מערכת ניהול מנוע עם מצערות חשמליות, בקרת אחיזה הניתנת לניתוק, לוח מחוונים המשלב תצוגת TFT ו-LCD עם חיבור בלוטות' לסלולר המאפשר גם חיבור של מערכת מוזיקה, ניווט וצילום גופרו, מאותתים המתבטלים אוטומטית ופנסי LED היקפיים.
מחירו של הטייגר ספורט 660 אמור להישאר זהה או קרוב לזה של הדגם היוצא – למרות תוספות האלקטרוניקה. לשנת 2025 יש גם מבחר צבעים גדול יותר. מחירו עומד כעת על 64,400 אלף ש"ח, כאשר מחיר דגם 2025 טרם נקבע והוא צפוי להגיע לישראל בתחילת שנה הבאה.
- רכיבה ראשונה: טריומף טייגר ספורט 660 מודל 2024
- צפו בווידאו – טריומף טייגר ספורט 660 מודל 2024 במבחן: