דף הבית / חדשות / טריומף חושפת את הטייגר ספורט 660 החדש
Tiger_Sport_660__BA8I7842_PB

טריומף חושפת את הטייגר ספורט 660 החדש

טריומף חושפת את הטייגר ספורט 660 החדש - דגם הספורט-תיור שאמור להתחרות ישירות מול הימאהה טרייסר 700

טריומף מציגים את הטייגר ספורט 660 החדש, המבוסס בכבדות על הטרידנט 660 – עם אותו מנוע ואותם מכלולים, מיכל דלק גדול יותר ומיגון רוח. מחירו באירופה קרוב מאוד לימאהה טרייסר 700.

לאחר הצגת תמונות גרסת האבטיפוס המוסווית של הטייגר ספורט 660 החדש ותמונות 'הריגול' ללא כל הסוואה, חשפו בטריומף את דגם הספורט-תיור החדש, שנכנס ישירות לקטגוריה בה נמצאים הטרייסר 700, הסוזוקי ויסטרום 650, הקוואסאקי ורסיס 650 וההונדה NC750X.

טריומף טייגר ספורט 660
טריומף טייגר ספורט 660

מנוע הטריפל מגיע מהטרידנט 660, עם אותם הנתונים. המנוע החדש בעל שלושה צילינדרים בשורה בנפח 660 סמ"ק, מפיק 81 כ"ס ב-10,250 סל"ד ו-6.5 קג"מ ב-6,250 סל"ד, כש-90% מהם זמינים החל מ-3,000 סל"ד ולאורך כל קשת הסל"ד, כלומר מנוע גמיש במיוחד. בטריומף יציעו גרסה מוגבלת הספק ל-47.6 כ"ס (35 קילווואט) עבור רוכבים בעלי רישיון נהיגה A1. יש מצמד מחליק חדש עם קוויקשיפטר כפול כאופציה, מערכת ניהול מנוע הכוללת מצב כביש ומצב גשם, המשנים גם את הפרמטרים של בקרת האחיזה, שיכולה גם להתנתק לגמרי.

השלדה עשויה מצינורות מפלדה עם מערכת בולמים המורכבת ממזלג הפוך של שוואה SFF בקוטר 41 מ"מ מלפנים עם מהלך של 150 מ"מ, ובולם יחיד של שוואה מאחור ואפשרות לכיוון עומס קפיץ. מערכת הבלימה של ניסין מציעה צמד דיסקים בקוטר 310 מ"מ וקליפרים בעלי שתי בוכנות, זאת יחד עם חישוקי 17″. גובה המושב עומד על 835 מ"מ, מיכל הדלק גדול בשלושה ליטרים מהטרידנט ומכיל 17.2 ליטרים, כשהמשקל הרטוב עומד על 206 ק"ג.

מערכות האלקטרוניקה זהה לטרידנט וכוללת מערכת ניהול מנוע עם מצערות חשמליות, בקרת אחיזה הניתנת לניתוק, לוח מחוונים המשלב תצוגת TFT ו-LCD עם חיבור בלוטות' לסלולר המאפשר גם חיבור של מערכת מוזיקה, ניווט וצילום גופרו, מאותתים המתבטלים אוטומטית ופנסי LED היקפיים.

מחירו של הטריומף טייגר ספורט 660 החדש באירופה יקר במעט (כ-250 יורו) ממחירו של הימאהה טרייסר 700, כשהיפני אינו מציע את האלקטרוניקה של הטריומף. מועד הגעה ומחיר בישראל טרם נמסרו.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Yamaha MT-09 2024 Test Dror Orpaz (5)

דגמי ימאהה מהשנים 2021 עד 2025 נקראים למוסך

דגמי ימאהה MT-09 ו-MT-10, טרייסר 900, נייקן 900 ו-XSR900 משנים 2021 עד 2025 נקראים למוסך לצורך החלפת חיישן מצב מצערת TPS

תגובה אחת

  1. Avatar

    ועכשיו נראה איך אלבר מתמחרים אותו באיזה עשירייה מעל הטרייסר בלי הצדקה.

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן