טריומף הציגה את הטרידנט 660 – הנייקד החדש לשנת 2021, עם מנוע טריפל בנפח 660 סמ"ק, אלקטרוניקה מתקדמת ומחיר שמכוון אל התחום הנמוך בקטגוריה.
לאחר טיזרים של גרסת אבטיפוס מולבנת ולאחר מכן גרסת זברה, הציגו טריומף ביום שישי האחרון את הטרידנט 660 – הדגם החדש שנכנס לתוך קטגוריית הנייקד הבינוני הכוללת את הימאהה MT-07 המצליח, ההונדה CB650R והקוואסאקי Z650, כשהוא ייבנה במפעלי טריומף בתאילנד.

המנוע חדש לגמרי – טריפל (שלושה צילינדרים) בנפח 660 סמ"ק המפיק 81 כ"ס ב-10,250 סל"ד ו-6.5 קג"מ ב-6,250 סל"ד, כש-90% מהם זמינים החל מ-3,000 סל"ד ולאורך כל קשת הסל"ד, כלומר מנוע גמיש. יש מצמד מחליק חדש עם קוויקשיפטר כפול כאופציה, מערכת ניהול מנוע הכוללת מצב כביש ומצב גשם, המשנים גם את הפרמטרים של בקרת האחיזה.
השלדה עשויה מצינורות מפלדה, מערכת הבולמים מורכבת ממזלג הפוך של שוואה SFF בקוטר 41 מ"מ מלפנים עם מהלך של 120 מ"מ, ובולם יחיד של שוואה מאחור עם מהלך גלגל של 133.5 מ"מ וכיוון עומס קפיץ. החישוקים בקוטר 17″ מאלומיניום, ועליהם צמיגי מישלין פיילוט רואד 5 במידות 120/70ZR17 ו-180/55ZR17. הבלמים של ניסין – צמד דיסקים בקוטר 310 מ"מ וקליפרים בעלי שתי בוכנות מלפנים. משקלו הרטוב של הטרידנט עומד על 189 ק"ג, יחד עם 14 ליטרים במיכל הדלק. גובה המושב 805 מ"מ.
לטרידנט לוח מחוונים עגול המשלב תצוגת TFT ו-LCD, עם חיבור בלוטות' לסלולר המאפשר גם חיבור של מערכת מוזיקה, ניווט וצילום גופרו. יש גם פנסי LED היקפיים.
יחד עם 45 אביזרים אופציונליים, הטרידנט יוצע גם כגרסת A1 עם 47 כ"ס. מחירו באנגליה עומד על מעט מעל הדגמים המתחרים – 7,195 ליש"ט, כשהימאהה מתומחר בכ-400 ליש"ט פחות. בארה"ב מחירו נקבע על 8,000$, כשההונדה יקר שם ב-750$ ומתומחר אצלנו על 61,000 ש"ח. תחילת השיווק בעולם תחל בתחילת שנת 2021, כשיבואנית טריומף לישראל, אלבר מוטו, הודיעה לפול גז "שהכלים הראשונים כבר מתוכננים להגיע ארצה בקרוב".