דף הבית / חדשות / טריומף: טרידנט חדש ל-2021
Triumph-Trident-Prototype-014

טריומף: טרידנט חדש ל-2021

טריומף חשפו כי יציגו בשנת 2021 את הטרידנט, גרסת הכניסה עם מנוע טריפל שתיכנס לסגמנט הנייקד הבינוני הנשלט על-ידי הימאהה MT-07; כך נראה האבטיפוס

טריומף יציגו ב-2021 את גלגולו השלישי של הטרידנט, שיילחם עבורם בנישת הנייקד הבינוני; גרסת אבטיפוס מולבנת הוצגה לעת-עתה.

טריומף טרידנט - טריפל חדש וזול ל-2021
טריומף טרידנט – טריפל חדש וזול ל-2021

בטריומף הציגו דגם כניסה למשפחת הטריפל בסוף שנת 1968. זה היה אופנוע עם מנוע בנפח 750 סמ"ק שהפיק בסביבות ה-58 כ"ס. באותה העת הוא הפסיד בגדול במכירות להונדה 750 FOUR מרובע הצילינדרים שהוצג מעט אחריו, והייצור פסק בשנת 1975. בשנת 1990 הוצג טרידנט נוסף, הפעם עם מנוע 900 (885 סמ"ק) שהפיק כ-100 כ"ס, בנוסף ל-750 סמ"ק. גם כאן, המכירות לא הצדיקו את המשך הייצור והוא הופסק בשנת 1998.

כעת מציגים טריומף, במוזיאון לעיצוב בלונדון, אבטיפוס של טרידנט חדש, מולבן כולו. בטריומף הודו שתהליך העבודה על הטרידנט 2021 נמשך ארבע שנים, והתעקשו להישאר בפורמט הטריפל על-מנת להתבדל בשוק הנייקדים הבינוניים. העיצוב אגרסיבי הרבה יותר משני קודמיו, עם זרוע אחורית א-סימטרית ומפלט נמוך. הדגם החדש צפוי ליישר קו עם האלקטרוניקה המודרנית, על-אף כוונתו להיות דגם כניסה לטריומף ושווה ערך לסגמנט הנייקדים הבינוניים מבחינת מחיר.

אין אינדיקציה כרגע למפרט המנוע – לרבות נפח או נפחים והספק – או נתונים טכניים נוספים. אלו יחשפו במהלך חודש ספטמבר הקרוב. על הכוונת של טריומף נמצא הימאהה MT-07 המצליח, ההונדה CB650R והקוואסאקי Z650. הוא ייבנה במפעלי טריומף בתאילנד ויגיע אלינו ברגע שיתחיל השיווק בישראל.

Triumph-Trident-Prototype-005

Triumph-Trident-Prototype-006

Triumph-Trident-Prototype-007

Triumph-Trident-Prototype-009

Triumph-Trident-Prototype-010

Triumph-Trident-Prototype-012

Triumph-Trident-Prototype-011

Triumph-Trident-Prototype-008

Triumph-Trident-Prototype-013

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

2025-Yamaha-LMW300YM-EU-Milky_White-Action-010-03

ימאהה מעדכנת את הטריסיטי 300 לשנת 2025

חמש שנים לאחר השקתו, מעדכנים בימאהה את הטריסיטי 300, הקטנוע התלת-גלגלי הפופולרי, עם ההתאמות הנדרשות לשנת 2025

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן